ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سنهایزر در پی فروش کسب‌وکار محصولات صوتی مصرفی: گوگل مشتری احتمالی

سنهایزر از آمادگی برای فروش کسب‌وکار محصولات صوتی مصرفی خود خبر داد که شامل هدفون و ساندبار می‌شود. این کمپانی آلمانی می‌خواهد تمرکز خود را کاملاً معطوف محصولات صوتی حرفه‌ای مثل میکروفن استودیویی Neumann و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

سنهایزر از آمادگی برای فروش کسب‌وکار محصولات صوتی مصرفی خود خبر داد که شامل هدفون و ساندبار می‌شود. این کمپانی آلمانی می‌خواهد تمرکز خود را کاملاً معطوف محصولات صوتی حرفه‌ای مثل میکروفن استودیویی Neumann و ارتباطات تجاری (Business Communications) کند.

سنهایزر در بیانیه خبری خود به خواست این شرکت برای حضور پررنگ‌تر در بازارهای رقابتی هدفون و ساندبار اشاره و فکر می‌کند محصولاتش می‌توانند «تحت فشار شدید رقابت» نظر خریداران را جلب کنند. سازنده آلمانی برای رسیدن به این مهم نیازمند یک سرمایه گذار است و اضافه می‌کند که به زودی با خریداران احتمالی مذاکرات را شروع می‌کند.

نشریه آلمانی Handelsblatt اخیراً با دنیل و آندریاس سنهایزر، دو برادری که به طور مشترک مدیرعامل کمپانی آلمانی هستند، مصاحبه کرد که آنها به دلایل احتمالی فروش کسب و کار محصولات صوتی مصرفی اشاره کردند. یکی از این دلایل، ورود دیرهنگام سنهایزر به بازار هدفون‌های تمام وایرلس اعلام شده که این روزها به یکی از محصولات بسیار محبوب بین کاربران تبدیل شده اند.

علاوه بر این، فروش هدفون‌ها طبق انتظارات نبوده است. دنیل سنهایزر در مصاحبه‌ای که تابستان سال گذشته میلادی انجام داد، به «افزایش قابل توجه فشار رقابتی» و «تحت فشار بودن» حاشیه سود اشاره کرد. این شرکت همچنین ۶۵۰ کارمند خود در سراسر جهان را بیکار کرد و در حال حاضر حدود ۲۸۰۰ نفر نیرو دارد.

آنطور که در بیانیه خبری نوشته شده، سنهایزر بیشتر تمایل دارد تا با پیدا کردن شرکای تجاری، سرمایه واحد محصولات صوتی خود را تأمین کند، اما با فروش آن نیز مخالف نیست. برادران سنهایزر به نشریه یاد شده گفته‌اند که «تمام گزینه‌ها روی میز است» و موضوع مهم قوی‌تر ظاهر شدن تمام کسب و کارهای این شرکت است.

با اینکه سنهایزر نام شرکای احتمالی خود را اعلام نکرده، زمزمه‌هایی درباره شرکای تجاری احتمالی این شرکت شکل گرفته که یکی از آنها گوگل است. برخی کارشناسان معتقدند همانطور که اپل سال ۲۰۱۴ با خرید Beats کسب و کار محصولات صوتی خود را قوی کرد، گوگل نیز می‌تواند با شریک شدن با سنهایزر کسب و کار صوتی خود را تقویت کرده و کیفیت اسپیکرهای هوشمند «گوگل هوم» و «پیکسل بادز» را ارتقا دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmadmosavi0093@gmail.com
    Ahmadmosavi0093@gmail.com | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    بنظرم بهترین کیفیت رو داره سنهایزر

مطالب پیشنهادی