ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش ویدیویی: عجیب‌ترین کالاهایی که می‌توان در دارک وب خرید

دارک وب

همیشه از دیپ وب و دارک وب مانند افسانه‌ها یاد می‌شود. اما بهتر است بدانید این قسمت از اینترنت واقعا وجود دارد و دسترسی به آن ساده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. تقریبا ۹۶ درصد از فضای اینترنت به دیپ وب اختصاص پیدا کرده. هر نوع اطلاعاتی که توسط موتورهای جستجو ایندکس نشده باشند در فضای دیپ وب قرار دارند. به عبارتی اگر شما نتوانید به اطلاعاتی از طریق سرچ گوگل دست پیدا کنید، آن دسته اطلاعات در فضای دیپ وب قرار گرفته. 

دارک وب به قسمتی از دیپ وب گفته می‌شود که فعالیت‌های غیرقانونی مختلفی در آن جریان دارد. در قسمت قبلی مستند دیجیاتو به صورت کامل درمورد تاریخچه و علت شکل‌گیری این قسمت از اینترنت توضیح دادیم. درواقع هر محتوا یا فعالیتی که روی سطح اینترنت غیرقانونی محسوب می‌شود مختص دارک وب است.

اتفاقات وحشتناکی در این قسمت از اینترنت رخ می‌دهد که موجب شده ورود به آن به هیچ کاربری توصیه نشود. البته قرار نیست تمام این اتفاقات محدود به تماشای استریم‌های Red Room یا محتوای دیگری باشد که دارک وب به خاطرش شناخته می‌شود. در این قسمت از اینترنت فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که انواع و اقسام محصولات غیر قانونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. محصولاتی که طبیعتا پیدا کردنشان در فروشگاه‌های سطح اینترنت امکان‌پذیر نیست.

تماشای ویدیو از آپارات:

تماشای ویدیو از یوتیوب:

بدیهی است کالاهایی که از طریق فروشگاه‌های دارک وب خریداری می‌شوند در فروشگاه‌های عادی پیدا نمی‌شوند. حتی فروشگاهی مانند آمازون که به خاطر داشتن تنوع بالای کالاهایش مشهور است نیز نمی‌تواند نیاز این دسته از کاربران را برطرف کند. مواد مخدر یکی از پرفروش‌ترین کالاهایی است که در فروشگاه‌های دارک وب قرار دارد. بخش بزرگی از بیزینس دارک وب حول فروش مواد مخدر می‌چرخد. در این بین کالاهای دیگری مانند انواع و اقسام اسلحه، کارت‌های اعتباری، اکانت‌های نتفلیکس و اسپاتیفای، پاسپورت‌های جعلی و... نیز وجود دارد. اما تصمیم گرفتیم در این ویدیو سراغ عجیب‌ترین کالاهایی برویم که می‌توان در دارک وب خریداری کرد. پس همراهمان باشید و نظرات و پیشنهاداتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hitchhiker
    Hitchhiker | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

    این سایت ها اونقدر هم که تو ویدیو میگه راحت گیر نمیاد
    مثلا فروش مواد مخدر و اسلحه زیاد هست ولی اورانیوم و قاتل و اینجور چیزها رو نمیشه راحت پیدا کرد و اصلا معلوم نیست همشون جعلی نباشن

  • فراز
    فراز | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

    الحمدلله با همت دوستان اینجا برای خرید کلیه و اعضای بدن نیاز به این دردسرا نداریم اطراف هر بیمارستانی بری آگهیش پره

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.