ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A52 در گوگل پلی کنسول رویت شد: تایید اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم

رندر و اطلاعات جدیدی از گلکسی A52 در گوگل پلی کنسول منتشر شده که مجهز شدن این موبایل به چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم را تأیید می‌کند. پیش‌بینی می‌شود گلکسی A52 به یکی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

رندر و اطلاعات جدیدی از گلکسی A52 در گوگل پلی کنسول منتشر شده که مجهز شدن این موبایل به چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم را تأیید می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود گلکسی A52 به یکی از پرفروش‌ترین میان رده‌های سامسونگ تبدیل شود. این موبایل که پیشتر رندرها و بسیاری از مشخصات آن منتشر شده بود، در گوگل پلی کنسول نیز رؤیت شده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گلکسی A52 به چیپست اسنپدراگون 750G و رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد:

رندر جدیدی نیز از پنل جلوی گلکسی A52 منتشر شده است. این تصویر مشابه رندرهای قبلی منتسب به این میان رده بوده و از وجود حفره Infinity-O روی نمایشگر خبر می‌دهد که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون آن جای خواهد گرفت. همچنین با توجه به تصویر فوق A52 با رابط کاربری One UI 1.3 مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست خریدار خواهد رسید.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، گلکسی A52 نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD پلاس و تراکم ۴۲۰ پیکسل بر هر اینچ خواهد داشت. در پنل پشتی آن ماژول دوربین چهارگانه تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج خواهد بود.

ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های جالب توجه A52 بهره مندی از گواهی IP67 است که از زمان گلکسی A5 و A7 که هر دو سال ۲۰۱۷ معرفی شده بودند، در میان رده‌های سامسونگ دیده نشده بود.

گلکسی A52 مدل 4G نیز خواهد داشت که مشخصات یکسانی با مدل 5G دارد، با این تفاوت که برای عرضه در کشورهای بی‌بهره از شبکه 5G به چیپست اسنپدراگون 720G مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی