ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزها به «سامسونگ پی» می‌آید

«سامسونگ پی»، سرویس پرداخت سامسونگ به زودی از رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و استیبل‌ کوین‌ها پشتیبانی خواهد کرد. این پشتیبانی با کمک «بیت‌پی» (BitPay) بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرداخت رمزارزها فراهم ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

«سامسونگ پی»، سرویس پرداخت سامسونگ به زودی از رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و استیبل‌ کوین‌ها پشتیبانی خواهد کرد. این پشتیبانی با کمک «بیت‌پی» (BitPay) بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرداخت رمزارزها فراهم خواهد شد.

طی ماه‌های گذشته رمزارزها مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند. چند روز قبل امکان استفاده از بیت کوین در اپل پی اضافه شد و اکنون در اقدامی مشابه سامسونگ نیز قصد دارد از رمزارزها در پرداخت‌های سامسونگ پی پشتیبانی کند. در نتیجه کاربران سامسونگ پی می‌توانند از بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتالی که سامسونگ پی از آنها پشتیبانی کند، برای خرید‌های آنلاین یا فیزیکی استفاده کنند.

در واقع کاربران به راحتی می‌توانند کارت‌های اعتباری BitPay را با رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و استیبل کوین‌هایی همچون «USDC»، «GUSD»، «پکس» و «BUSD» شارژ کنند.

بیت پی نه تنها از بیت کوین پشتیبانی می‌کند، بلکه به کاربران امکان استفاده از رمزارزهای دیگری مانند اتریوم و بیت کوین کش را نیز می‌دهد. به نظر می‌رسد گوگل نیز به زودی مسیر مشابه اپل و سامسونگ را طی خواهد کرد و با کمک بیت پی از رمزارزها پشتیبانی می‌کند.

با سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا در بیت کوین، ارزش این رمزارز به مدت کوتاهی به شدت افزایش یافت. با روی آوردن شرکت‌هایی همچون اپل، سامسونگ و گوگل به رمزارزها خصوصا بیت کوین، انتظار می‌رود ارزش ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کند. روز گذشته برای نخستین بار در طول تاریخ بیت کوین، ارزش این رمزارز از مرز ۵۰ هزار دلار گذشت و بالاترین رکورد خود را ثبت کرد.

با اضافه شدن چنین امکاناتی به اپل پی و سامسونگ پی، این شرکت‌ها می‌توانند  از میزان تقاضای کاربران خود نسبت به استفاده از رمزارزها مطلع شوند. به نظر می‌رسد شرکت‌های دیگر نیز مسیر مشابه غول‌های بزرگ فناوری را طی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی