ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلتفرم مدیریت پروژه «ترلو» با طراحی و ویژگی‌های جدید ده سالگی خود را جشن می‌گیرد

پلتفرم محبوب «ترلو» که برای ساماندهی و مدیریت پروژه‌ها کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد، تولد ده سالگی خود را با رونمایی از نسخه جدید خود جشن می‌گیرد. در نسخه جدید ضمن اضافه شدن ویژگی‌های ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۵

پلتفرم محبوب «ترلو» که برای ساماندهی و مدیریت پروژه‌ها کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد، تولد ده سالگی خود را با رونمایی از نسخه جدید خود جشن می‌گیرد. در نسخه جدید ضمن اضافه شدن ویژگی‌های کاربردی جدید، کاربران شاهد تغییراتی در طراحی و رابط کاربری برنامه خواهند بود.

علاوه بر تغییر طراحی لوگو و رابط کاربری، به منظور مدیریت بهتر پروژه‌ها، چهار حالت جدید مشاهده وضعیت پروژه‌ها شامل تایم لاین، تقویم، جدول کاری و داشبورد به صفحه اصلی این پلتفرم اضافه شده است. با کلیک ساده، کاربران می‌توانند به انتخاب خود یکی از حالت‌ها را انتخاب کنند. با استفاده از امکانات جدید، امکان مشاهده فهرست پروژه‌ها، مهلت انجام کارها و فهرست افرادی که روی پروژه‌ها کار می‌کنند، برای کاربران فراهم می‌شود. در این صورت امکان ساماندهی و مدیریت بهتری با پلتفرم ترلو فراهم خواهد شد.

به علاوه در نسخه جدید ترلو، کارت‌های جدیدی به پلتفرم اضافه شده است که به مدیریت بهتر برنامه‌ها و سرویس‌های دیگر ترلو کمک می‌کند. یکی از کارت‌ها، «کارت لینک» یا «link card» نام دارد. در صورتی که در کارت‌های لینک، لینکی به سرویس شخص ثالث مانند دراپ باکس،‌گوگل داکس و یوتیوب وجود داشته باشد، ‌آن لینک را به صورت پیش نمایش نشان می‌دهد.

یکی دیگر از کارت‌ها، «کارت‌های آینه‌ای» هستند که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند کارت‌ها را در چندین صفحه مختلف با یکدیگر همگام کنند. در این صورت اگر تغییری در یکی از کارت‌های آینه‌ای در یکی از صفحات ایجاد شود،‌ آن تغییرات در صفحه دیگر نیز منعکس می‌شود. با کمک کارت‌های آینه‌ای دیگر نیاز نیست تا کاربران تغییرات را به صورت دستی در صفحات مختلف اعمال کنند و تغییرات به صورت خودکار انجام می‌شود.

«مایکل پرایور» یکی از بنیانگذاران ترلو می‌گوید این پلتفرم در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون کاربر دارد و با تغییرات جدید تجربه کاربری بهتری برای مخاطبان فراهم می‌شود و آنها می‌توانند در شرایط کرونا و قرنطینه که کاربران بیش از پیش به پلتفرم‌های آنلاین توجه نشان می‌دهند،‌ از امکانات جدید به راحتی استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی