ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار پوسترهای رسمی ردمی نوت ۱۰ شیائومی، با تمرکز بر قابلیت‌های جدید

پوسترهای رسمی منتشر شده از سوی شیائومی ضمن به نمایش گذاشتن مشخصات اصلی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰، خبر از موبایلی با طراحی کاملا جدید می‌دهد. ساعاتی قبل شیائومی پوسترهای رسمی گوشی‌های هوشمند سری ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۵

پوسترهای رسمی منتشر شده از سوی شیائومی ضمن به نمایش گذاشتن مشخصات اصلی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰، خبر از موبایلی با طراحی کاملا جدید می‌دهد.

ساعاتی قبل شیائومی پوسترهای رسمی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰ را به اشتراک گذاشت. اطلاعات فاش شده از طریق پوسترها نشان می‌دهد باید منتظر موبایل‌های جدید از این سری با طراحی متفاوت، باتری با ظرفیت بالا و استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار باشیم.

با توجه به پوسترهای به اشتراک گذاشته شده،‌ حداقل یکی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ از چیپست اسنپدراگون کوالکام بهره خواهد برد. اگر خبرهای غیررسمی که پیش از این در مورد گوشی های این سری منتشر شده صحت داشته باشد، نسخه 5G ردمی نوت ۱۰ پرو با چیپست اسنپدراگون 732G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که در پوسترها مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد علاوه بر چیپست اسنپدراگون، گوشی‌های جدید با طراحی متفاوت و محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس به بازار عرضه خواهند شد.  به علاوه انتظار می‌رود موبایل‌های این سری با حسگر اثر انگشت جانبی رونمایی شوند.

شیائومی وعده داده است که موبایل‌های جدید با باتری با ظرفیت بالا و فناوری شارژ سریع‌تر نسبت به گوشی‌های قبلی عرضه می‌شوند. همچنین باید منتظر دستگاهی با تاییدیه  بالاترین نوع کیفیت پخش موسیقی یعنی کیفیت صوتی Hi-Res و بازخورد لمسی (هپتیکی) بهبود یافته باشیم.

در حالی که مشخصات فنی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ هنوز از سوی شیائومی به صورت رسمی تایید نشده است،‌ اما به گزارش منابع آگاه احتمالا ردمی نوت ۱۰ پرو 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز، با بهره مندی از دوربین  اصلی 64 مگاپیکسلی، رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به اطلاعات فعلی، انتظار می‌رود نسخه جهانی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۴ شهریور در بازار هند معرفی و بازار عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • zarrin
    zarrin | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    ۱۴ اسفند به گمونم نه شهریور

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    ? ؟!

  • iMilat
    iMilat | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    14 شهریور ؟! نسخه 5g با اسنپ 732 ؟!

مطالب پیشنهادی