ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوش مصنوعی
نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه‌ ابزار: پنج اپ مبتنی بر هوش مصنوعی که کیفیت زندگی‌تان را ارتقاء می‌دهند

هوش مصنوعی چه بخواهیم چه نخواهیم این روزها نقش پررنگی در زندگی‌هایمان پیدا کرده و در جزئیاتی دخیل شده که شاید خیلی به آن‌ها دقت نکرده باشیم. از دستیار هوشمند گوگل گرفته تا اپلیکیشن‌های عکاسی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

هوش مصنوعی چه بخواهیم چه نخواهیم این روزها نقش پررنگی در زندگی‌هایمان پیدا کرده و در جزئیاتی دخیل شده که شاید خیلی به آن‌ها دقت نکرده باشیم. از دستیار هوشمند گوگل گرفته تا اپلیکیشن‌های عکاسی و الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی، این هوش مصنوعیست که بخش اعظم کارها را به دوش کشیده و اهداف کمپانی‌های بزرگ را پیش می‌برد.

اما فقط بازیگران بزرگ دنیای تکنولوژی از هوش مصنوعی بهره نمی‌گیرند. اگر نیم نگاهی به محصولات توسعه‌دهندگان مستقل در سال‌های اخیر داشته باشید اپلیکیشن‌های بسیار مفید و کارآمدی پیدا می‌کنید که هوش مصنوعی را اصل محوری خود در خدمت‌رسانی قرار داده‌اند. در این مقاله جعبه ابزار تصمیم داریم شما را با پنج مورد از این اپ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که می‌توانند کیفیت زندگی‌تان را ارتقاء دهند آشنا کنیم.

Diet Camera AI

هوش مصنوعی

وقتی عزم رژیم گرفتن کنید، حتی 1 کالری هم 1 کالری است. اما اصلا وقت و حوصله‌اش را دارید که کالری تک تک لقمه‌هایی که در دهان می‌گذارید را بشمارید؟ اگر پاسختان منفی است می‌توانید این کار ناخوشایند را به Diet Camera AI بسپارید. این اپلیکیشن به لطف یک هوش مصنوعی قدرتمند، تنها از طریق عکس گرفتن تمام محتویات بشقاب غذایتان را تشخیص داده و میزان کالری دریافتی از خوردنش را به شما می‌گوید.

Diet Camera AI دقت بالایی در این کار دارد، هر چند گاهی اوقات در تشخیص محتویات غذا به اشتباه می‌افتد و در چنین مواقعی می‌توانید با جستجوی دستی اشتباهاتش را اصلاح کنید. خوشبختانه این اپلیکیشن رایگان است و می‌توانید در اندروید و iOS تجربه‌اش کنید.

DietCameraAI

DietCameraAI

سازنده: DietCameraAI قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 65.8 / 23 مگابایت زبان:

PictureThis

هوش مصنوعی

به لطف پیشرفت هوش مصنوعی اپلیکیشن‌های تشخیص گل و گیاهان حالا از همیشه دقیق‌ترند. PictureThis جزو پیشرو ترین این اپ‌هاست که با دقت حیرت‌آوری این کار را برایتان انجام می‌دهد. فقط کافیست عکسی از گیاهی که جلوی چشمتان است بگیرید و منتظر تشخیص PictureThis و ارائه اطلاعات گیاهشناسی کاملش بنشینید.

این اپلیکیشن در حال حاضر توانایی تشخیص بیش از 10 هزار گونه گیاهی را دارد و در این کار دقتش به بالای 98 درصد می‌رسد. البته باید توجه داشته باشید که این درستی تشخیص به میزان بسیار زیادی وابسته به کیفیت عکسی است که از گیاهان می‌گیرید. تصاویر تاریک و تار معمولا نتیجه درستی به شما نمی‌دهند.

PictureThis

PictureThis

سازنده: .Glority Global Group Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 112 / 27 مگابایت زبان:

Wysa

هوش مصنوعی

Wysa روانشناس شخصی شماست. به مدد بهره‌مندی از هوش مصنوعی، شما می‌توانید سفره دلتان را برای این چت بات باز کنید و از حمایت عاطفی او برخوردار شوید، بدون آنکه نیاز باشد هویت‌تان را لو بدهید. Wysa یک گوش شنواست که همیشه می‌توانید به او دسترسی داشته باشید و خیالتان راحت باشد که توسط او قضاوت نمی‌شوید.

اگر چه Wysa هرگز نمی‌تواند جای یک تراپیست واقعی را بگیرد اما در عوض با ارائه یک سری راهکار و تمرینات ریلکسیشن، می‌تواند زمینه‌ای برای بهبود حالتان را فراهم کند. بنابراین شاید بد نباشد که به آن فرصتی برای نمایش توانایی‌هایش بدهید.

Wysa

Wysa

سازنده: Touchkin قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 73.2 / 8 مگابایت زبان:

Aura

هوش مصنوعی

وقتی از استرس‌های زندگی به تنگ می‌آیید، باید کمی ریلکس کنید و نفس‌های عمیق بکشید. راهکار اپلیکیشن Aura برای فائق آمدن بر استرس مدیتیشن‌های کوتاه است که توسط هوش مصنوعی شخصی‌سازی شده‌اند. فقط کافیست اپلیکیشن را باز کرده و دکمه Emotions را بفشارید و دست آخر احساسی را انتخاب کنید که بهتر از سایر احساسات بیانگر وضعیت روحی روانی فعلی شماست.

بعد این کار Aura بسته به شرایطی که در آن هستید تمرینات مدیتیشن متناسب را به شما پیشنهاد و آموزش می‌دهد. بعد از اتمام هر تمرین هم می‌توانید به Aura بابت پیشنهادش امتیاز بدهید تا بسته به این موضوع تمرینات بهتری را ارائه کند. اما به غیر از این موارد Aura یک سری صداهای آرامش‌بخش هم در آرشیو خود دارد که برای تمرینات یوگا و آرامش قبل خواب بسیار عالی ظاهر می‌شوند.

Aura: Meditation & Slee‪p

Aura: Meditation & Slee‪p

سازنده: .Aura Health Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 215 / 57 مگابایت زبان:

DataBot

هوش مصنوعی

دستیار شخصی، معلم، دوست، منشی؛ این‌ها نقش‌هایی هستند که DataBot می‌تواند یک تنه برایتان ایفا کند. فقط باید به او دستورات صوتی لازم را بدهید تا کارها را در کسری از ثانیه برایتان انجام بدهد. رویکرد DataBot با دستیارهای هوشمند گوگل و اپل کمی متفاوت است.

به طور مثال، اگر بخواهید در مورد یک سوژه سریعا اطلاعاتی کسب کنید، DataBot می‌تواند یک پرزنتیشن کامل شامل صدا، متن و تصویر درباره آن برایتان آماده کند. به غیر از این اخبار را هم برایتان می‌خواند و کمی طالع‌بینی هم دارد، و اگر دوست داشته باشید می‌توانید در مینی‌گیم‌های Brain Training آن هم شرکت کنید و ذهنتان را به چالش بکشید.

ارسال اس ام اس و ایمیل و هماهنگی قرارهای ملاقات و مدیریت لیست‌های خرید کارهای دیگری هستند که DataBot برایتان انجام می‌دهد.

DataBot Personal Assistan‪t‬

DataBot Personal Assistan‪t‬

سازنده: RoboBot Studio قیمت: رایگان (با پرداخت ‌درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 81.7 / 36 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    جالب بودن دوتاش رو نصب کردم

مطالب پیشنهادی