ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ به شکل حضوری و با شرکت ۵۰ هزار نفر برگزار می‌شود

کنگره جهانی موبایل (MWC) به عنوان بزرگترین نمایشگاه موبایل و ارتباطات جهان که هر سال زمستان در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، قرار است امسال پذیرای ۵۰ هزار شرکت کننده حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

کنگره جهانی موبایل (MWC) به عنوان بزرگترین نمایشگاه موبایل و ارتباطات جهان که هر سال زمستان در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، قرار است امسال پذیرای ۵۰ هزار شرکت کننده حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

سال گذشته قرار بود کنگره جهانی موبایل از چهارم اسفندماه در بارسلون برگزار شود ولی پس از اینکه شرکت های مختلف به خاطر ترس از شیوع ویروس کرونا یکی پس از دیگری از حضور در این نمایشگاه انصراف دادند، انجمن GSM این نمایشگاه را کنسل کرد.

براساس گزارش «Mobile World Live»،  «جان هافمن» مدیرعامل GSMA تصمیم گرفته است تا نمایشگاه امسال را به صورت حضوری برگزار کند. وی می گوید:

«برگزاری کنگره جهانی موبایل به مردم کمی امید می‌دهد و باعث می‌شود کمی از تاثیرات کووید-۱۹ دور شویم و به شرایط عادی زندگی باز گردیم. »

معمولا کنگره جهانی موبایل دو بار در سال برگزار می‌شود. بخش اصلی این نمایشگاه طی اسفندماه در بارسلون و بخش کوچکتر آن طی تابستان در شانگهای برگزار می‌شود. امسال قرار است به جای تابستان، نمایشگاه شانگهای هفته آینده برگزار شود.

واکسیناسیون و آزمایش‌های گسترده در چین باعث شده است که تا شرایط بیش از قبل به حالت عادی برگردد. به گفته هافمن، چین به حبابی تبدیل شده است کهد ر برابر محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، به خوبی محافظت می‌شود. انتظار می‌رود نمایشگاه شانگهای با حضور محدود ۲۰ هزار شرکت کننده برگزار شود و دیگر خبری از ۱۱۰ هزار نفر شرکت کننده مثل سال‌های قبل نیست.

بعد از نمایشگاه شانگهای نیز قرار است کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ بارسلون نیز ۸ تا ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار شود. شرکت کنندگان در نمایشگاه بارسلونا باید نتیجه منفی تست کرونا را برای حضور در ۷۲ ساعت نمایشگاه ارائه بدهند. در محل برگزاری نمایشگاه نیز از شرکت کنندگان تست می‌گیرند. محیط نمایشگاه نیز به صورتی طراحی شده که محیطی بدون تماس برای بازدید کنندگان فراهم شود. انتظار می‌رود به جای ۱۰۰ هزار نفر شرکت کننده که معمولا میهمان نمایشگاه بارسلونا می‌شوند، تنها ۵۰ هزار نفر در این رویداد بزرگ حضور داشته باشند.

اعمال محدودیت‌ها،‌ رعایت اصول بهداشتی،‌ واکسیناسیون و انجام تست‌های لازم باعث شده در برخی کشورها شیوع کرونا محدودتر شود. در حال حاضر کماکان محدودیت سفر در سراسر اروپا و ایالات متحده وجود دارد و امید آن می‌رود که با دسترسی به واکسن،‌شاهد کاهش ابتلا به ویروس کرونا باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی