ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر رسمی هواوی میت X2 از طراحی جدید پنل تاشو و معرفی در هفته آینده خبر می‌دهد

هواوی به زودی نسخه جدیدی از پرچمدار تاشو خود یعنی هواوی Mate X2 را معرفی خواهد کرد. حالا این کمپانی از طریق شبکه‌اجتماعی Weibo تیزر جدیدی از این گوشی را به نمایش گذاشت که به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۵

هواوی به زودی نسخه جدیدی از پرچمدار تاشو خود یعنی هواوی Mate X2 را معرفی خواهد کرد. حالا این کمپانی از طریق شبکه‌اجتماعی Weibo تیزر جدیدی از این گوشی را به نمایش گذاشت که به نظر‌ می‌رسد شباهت زیادی به گلکسی زد فولد سامسونگ داشته باشد.

اولین گوشی Mate X که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد نمایشگر بزرگی داشت که از وسط تا شده بود و صفحه‌نمایش آن در قسمت بیرونی گوشی قرار گرفته بود. با این وجود به نظر می‌رسد گوشی بعدی این خانواده دستخوش دگرگونی اساسی شده و درست مانند سری گلکسی فولد سامسونگ، به سمت داخل تا خواهد شد.

تیزر منتشر شده درباره این گوشی با اشاره به طراحی جدید هواوی Mate X2 این گوشی را در زاویه‌ای خاص و با درخشش در داخل لولاهای خود نشان می‌دهد. همچنین این تصویر  اشاره‌ای به زمان برگزاری این رویداد دارد که در تاریخ ۲۲ فوریه (۴ اسفند) و ساعت ۲۰:۰۰ به وقت چین برگزار خواهد شد.

پیش از این رندرهای دیگری از این موبایل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که به مشخصاتی نظیر صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی با نسبت ابعاد ۲۱:۹ و صفحه نمایش داخلی ۸.۰۱ اینچ اشاره داشتند. بر این اساس نسل جدید میت X از دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و دوربین جلو در این مدل دیده نمی‌شود. باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۶ وات و پردازنده ۵ نانومتری Kirin 9000 از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی است.

متاسفانه این طراحی جدید باعث کاهش قیمت این گوشی نخواهد شد و انتظار می‌رود قیمت آن حداقل ۲۰۰۰ دلار باشد.

رویداد رونمایی میت X جدید همزمان با کنگره جهانی موبایل شانگهای در هفته آینده برگزار خواهد شد که پیش از این در تابستان برپا می‌شد اما حالا جای خود را با رویداد MWC بارسلونا عوض کرده است. با این وجود انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار هنوز در نظر دارد همایش جهانی موبایل بارسلونا را در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) برگزار کند. هرچند برنامه زمانی این همایش به دلیل شیوع ویروس کرونا ممکن است با تغییراتی همراه شود، اما شرکت‌های تولید‌کننده‌ گوشی احتمالا موبایل‌های جدید خود را مثل همیشه، در ماه فوریه یا مارس معرفی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    به درد عمش میخوره وقتی دوربین جلو نداره...

مطالب پیشنهادی