ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

ب ام و سری 7 با تکنولوژی رولزرویس و ظاهری عجیب به بازار می‌آید

نسل فعلی ب ام و سری 7 رو به پیری می‌رود. اگرچه ب ام و در سال 2019 یک فیس لیفت جدید برای آن در نظر گرفت و بسیار هم بحث برانگیز بود، اما نمی‌توان ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

نسل فعلی ب ام و سری 7 رو به پیری می‌رود. اگرچه ب ام و در سال 2019 یک فیس لیفت جدید برای آن در نظر گرفت و بسیار هم بحث برانگیز بود، اما نمی‌توان انکار کرد که این خودرو از سال 2015 وارد بازار شده است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در انتظار معرفی نسل جدید سری 7 نشسته‌اید، چندان غصه نخورید!

نسل جدید سری 7 در حال آماده سازی برای رونمایی است و ب ام و از یک سال قبل، تست‌های فنی پرتوتایپ‌های آن را آغاز کرده بود. پس از انتشار عکس‌های جاسوسی، تعدادی رندر خیالی هم از شکل و شمایل احتمالی این خودرو، منتشر شد. اما به تازگی اطلاعات جدیدی از پرچمدار بیمرها به دست آمده است.

بنا بر این اطلاعات اولیه، سری 7 جدید با کد G70 به طور استاندارد با سیستم تعلیق بادی، دستگیره‌های مخفی درها و سیستم صوتی Bowers & Wilkins به بازار می‌آید. البته لیست آپشن‌های خودرو هم تا حدودی فاش شده است. به عنوان مثال، درها به صورت تمام اتوماتیک هستند. یعنی چیزی شبیه به آنچه که در رولزرویس فانتوم وجود دارد!

امضای جدید ب ام و در طراحی چراغ‌ها و جلو پنجره هم برای اولین بار در سری 7 جدید نمود پیدا می‌کند. جلو پنجره این خودرو طبق شنیده‌ها، به صورت تمام آلومینیومی خواهد بود که این آپشن اکنون به صورت سفارشی در X6 و سری 5 هم وجود دارد.

اطلاعات فاش شده درباره سری 7 جدید، نشان می‌دهند که ب ام و برای کابین این سدان لوکس هم برنامه‌های جدیدی در سر دارد. مبلمان و تجهیزات این کابین، به خصوص در صندلی‌های ردیف عقب، در بالاترین سطح کیفیت و تجمل، دیزاین شده‌اند. همچنین برای سرنشینان عقب از نمایشگرهای سایز بزرگ جدید استفاده خواهد شد که آخرین سیستم‌های سرگرمی و اطلاع رسانی را درون خود، جای می‌دهند.

قطعا سیستم صوتی B & W، سقف اسکای لانژ و پکیج رادارهای کمک یار راننده که Motorway  Assistant خوانده می‌شود، از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های سری 7 جدید خواهند بود که همه آنها را پیش‌تر در کانسپت iX EV هم دیده بودیم.

تولید سری 7 جدید یا همان G70 از ماه جولای 2022 آغاز می‌گردد. با توجه به این برنامه زمانی، انتظار می‌رود که خودروساز آلمانی در اواخر سال 2021 یا اوایل سال آینده از این خودرو رونمایی کند. البته همچون همیشه، اطلاعات فاش شده را باید در حد حدس و گمانی زنی بدانیم و تا تایید رسمی مشخصات نهایی از سوی ب ام و، باید منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Milad
    Milad | ۵ اسفند ۱۳۹۹

    اگه دیلایت خطی بالای چراغ اصلی حذف بشه نمای جلوش خوبه

  • Shayan
    Shayan | ۱ اسفند ۱۳۹۹

    بی نظیره

  • farhot
    farhot | ۱ اسفند ۱۳۹۹

    همزمان با آنها سایپا هم در نظر دارد از هزارمین مدل بازطراحی شده پراید رونمایی کنه!!!

مطالب پیشنهادی