ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واکنش ماسک به اظهار شگفتی مدیرعامل بایننس از سرمایه‌گذاری هنگفت تسلا روی بیت‌کوین

پس از اینکه «چانگ پنگ ژائو» مدیر عامل بایننس از «ایلان ماسک» درخواست کرد بر روی رمزارز کمتر شناخته شده دوج‌کوین سرمایه‌گذاری کند، او از سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا روی بیت ‌کوین دفاع کرد. ماسک ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

پس از اینکه «چانگ پنگ ژائو» مدیر عامل بایننس از «ایلان ماسک» درخواست کرد بر روی رمزارز کمتر شناخته شده دوج‌کوین سرمایه‌گذاری کند، او از سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا روی بیت ‌کوین دفاع کرد.

ماسک در پاسخ به مصاحبه تلویزیون بلومبرگ با «چانگ پنگ ژائو» مؤسس صرافی بایننس توییت کرد: «خرید مقداری بیت ‌کوین، که نسبت به پول نقد، نقدینگی منطقی‌تر محسوب می‌شود، برای یک شرکت اس‌اندپی ۵۰۰ یک حرکت کاملا شجاعانه است.» شاخس اس‌اندپی ۵۰۰ فهرستی از ۵۰۰ سهام برتر بازار بورس است.

تسلا با اعلام این موضوع که به تازگی ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداره کرده توانست علاوه بر دنیای کسب‌و‌کارها، طوفان بزرگی در فضای بورس و رمزارزها به وجود بیاورد. این کار علاوه بر اینکه موجب افزایش قیمت بیت کوین شد باعث شد شرکت‌های دیگر خطرات و مزایای افزودن رمزارزها به ترازنامه‌های شرکت خود را بررسی کنند.

ماسک، بنیانگذار تسلا و ثروتمندترین فرد جهان پیش از این چندین‌بار در توییتر قاطعانه از این رمزارز که به عنوان یک شوخی معرفی شده بود، حمایت کرده است. ژائو هم با اشاره به حمایت سفت و سخت ماسک از دوج کوین از اینکه وی رمزارز دیگری را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده ابراز تعجب کرده بود.

اظهارات ژائو در مصاحبه اخیر خود باعث شد ماسک در مورد این اقدام توضیحاتی ارائه کند. مدیرعامل تسلا که بیت‌کوین را به عنوان یکی از روش‌های خرید خودرو ارائه کرده اعلام کرد که با توجه به بهره واقعی منفی پول‌های رایج تنها یک احمق به دنبال جایگزین آن نمی‌رود. او در ادامه توییت خود با اشاره به اینکه بیت‌کوین هم برخی مشکلات پول رایج را دارد تاکید کرد که این رمزارز از برخی مزایای دیگر بهره می‌برد.

با این وجود بایننس از زمانی که ارزش بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار رسید در حال افزایش تعداد کاربران خود است. از طرفی دیگر به دنبال حرکت تسلا، بسیاری از شرکت‌های دیگر نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین شدند و این موضوع می‌تواند به رشد بیت‌کوین کمک بسیار زیادی کند. ژائو این رابطه عنوان کرد: «در حال حاضر و نسبت به سه سال گذشته فعالیت‌های بیشتری در این صنعت وجود دارد و ما هنوز در مرحله اولیه قرار داریم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pop_0098
    pop_0098 | ۱ اسفند ۱۳۹۹

    مشخص چون چهره سرشناسی با تاثیر گذاری بهره‌برداری می‌کنه از موقعیت شهرتش تو دنیا

  • farhot
    farhot | ۱ اسفند ۱۳۹۹

    تسلای ماسک، شده اپلِ دوم،
    همه دنباله روِ این شخص و شرکت شدن

مطالب پیشنهادی