ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای ردمی نوت ۸ آغاز شد

ردمی نوت ۸ یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های بازار بود که با اندروید ۹ و پوسته MIUI 10 معرفی شد. این گوشی در ادامه MIUI 11 و MIUI 12 را دریافت کرد و به اندروید ۱۰ ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۰

ردمی نوت ۸ یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های بازار بود که با اندروید ۹ و پوسته MIUI 10 معرفی شد. این گوشی در ادامه MIUI 11 و MIUI 12 را دریافت کرد و به اندروید ۱۰ مجهز شد. حالا امروز شیائومی انتشار اندروید ۱۱ را برای ردمی نوت ۸ آغاز کرده است.

شیائومی در پایان سال ۲۰۲۰ تایید کرد که آپدیت اندروید ۱۱ را برای برخی از تلفن‌های هوشمند ۲۰۱۹ خود عرضه خواهد کرد. این شرکت معمولا فقط یک آپدیت اندروید را به دست کاربران گوشی‌های اقتصادی‌اش می‌رساند. اما در کمال تعجب، این بار سری ردمی نوت ۸ هم در فهرست دریافت‌کنندگان اندروید ۱۱ قرار گرفت.

اکنون به‌تازگی انتشار آپدیت اندروید ۱۱ با شماره V12.0.1.0.RCOCNXM برای ردمی نوت ۸ در چین آغاز شده است. این آپدیت فعلا در فاز «بتای پایدار» قرار دارد و به همین خاطر فقط در دسترس شمار محدودی از کاربران این کشور قرار گرفته است. ولی انتظار می‌رود که به‌زودی بقیه کاربران چین و در ادامه سایر نقاط دنیا نیز این آپدیت را دریافت کنند.

همچنین، پیش‌بینی می‌شود که شیائومی خیلی زود اندروید ۱۱ را در اختیار کاربران ردمی نوت 8T قرار دهد؛ این گوشی در واقع همان ردمی نوت 8 است که از NFC بهره می‌برد. خانواده ردمی نوت ۸ تاکنون دو آپدیت MIUI و اندروید را دریافت کرده و MIUI 13 احتمالا آخرین به‌روزرسانی بزرگ آن خواهد بود.

گفتنی است که سهم بازار شیائومی و ردمی در بازار ایران در حال افزایش بوده و روزبه‌روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود؛ محبوبیتی که با سری ردمی نوت ۷ و ۸ به مرحله‌ی انفجار رسید و اکنون شیائومی و برند ردمی از جایگاه مناسبی در بازار ایران برخوردار شده‌اند و مشغول رقابت با برندهای بزرگی مثل سامسونگ و هواوی مخصوصا در لایه موبایل‌های اقتصادی تا میان‌رده هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۲ اسفند ۱۳۹۹

    شیائومی اژدهای رام نشدنی

مطالب پیشنهادی