ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

موتور سیکلت کروزر جدید ب ام و معرفی می‌شود؛ رقیبی برای هارلی دیویدسون

زمانی که ب ام و R18 غول آسا را در سال 2020 معرفی کرد، این کروزر کلاسیک با قوی‌ترین پیشرانه باکسری که شرکت باواریایی تاکنون تولید کرده بود، به بازار آمد. بنابراین یک استاندارد جدید ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۵

زمانی که ب ام و R18 غول آسا را در سال 2020 معرفی کرد، این کروزر کلاسیک با قوی‌ترین پیشرانه باکسری که شرکت باواریایی تاکنون تولید کرده بود، به بازار آمد. بنابراین یک استاندارد جدید قدرتی برای مونیخی‌ها ایجاد شد. ما پیش از این هم می‌دانستیم که R18 فقط یک نقطه استارت است و حداقل دو مدل دیگر از این موتور سیکلت در آینده، معرفی می‌شوند.

به خصوص که عکس‌های جاسوسی هم این موضوع را تایید می‌کردند. فعلا کروزر کلاسیک میان رده ب ام و با شیشه جلو تورینگ و کیف‌های جانبی، در اکتبر 2020 معرفی شده است. اما گویا باواریایی‌ها توسعه R18 Transcontinental را هم در دست دارند. موتور سیکلتی که در ماه‌های آینده باید شاهد رونمایی آن باشیم.

موتور سیکلت بی ام و

بنا به شایعات جدید، گویا ب ام و نمی‌خواهد که از شیطنت خود برای طراحی کروزرها دست بکشد و احتمالا به زودی مدل کوچکتری از R18 هم معرفی می‌شود. یک نشریه فرانسوی در مصاحبه با مدیر عامل بخش موتورسازی ب ام و، دکتر مارکوس شرام، جزئیات محصولات جدید این شرکت و برنامه‌های آینده آنها را جویا شده است.

اگرچه شرام از پاسخگویی دقیق طفره رفته است، اما این موضوع را تایید کرده که در ماه‌های آینده، شاهد توسعه خانواده R18 خواهیم بود. وقتی که از او درباره احتمال عرضه مدل کوچک‌تر پرسیدند، او گفته که ایده جذابی به نظر می‌آید.

موتور سیکلت بی ام و

شرام خاطر نشان کرده که کروزرها، مهم‌ترین سگمنت موتورهای بالای 500 سی سی هستند. با جمع بندی گفته‌های شرام، می‌توان این گونه برداشت کرد که R18 پایان حضور ب ام و در کلاس کروزرها نیست و احتمال عرضه مدل‌های جدید و کوچکتر از آن هم به شکلی قوی وجود دارد.

در واقع اگر ب ام و بخواهد به سنت نامگذاری R بر روی کروزرهایش پایبند بماند، R11 شاید بهترین نام محتمل برای نسخه کوچکتر R18 می‌تواند باشد. ب ام و می‌تواند از پیشرانه 1,170 سی سی باکسری بسیار قدرتمندش در این محصول بهره ببرد.

موتور سیکلت بی ام و

این پیشرانه تویین توربو به راحتی در هر کروزری قابل استفاده است. اگر به دنبال کروزرهای جدید از سوی بیمر هستید، فعلا باید منتظر بمانید. شاید حداقل تا پایان امسال.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی