ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوستر تبلیغاتی ردمی بوک پرو از نبود یک ویژگی کاربردی خبر می‌دهد

ردمی چند روز دیگر از لپ تاپ ویندوزی جدید خود به نام «ردمی بوک پرو» رونمایی می‌کند. پوستر تبلیغاتی این لپ تاپ منتشر شده که با نگاه به آن می‌توان از نبود یک ویژگی کاربردی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

ردمی چند روز دیگر از لپ تاپ ویندوزی جدید خود به نام «ردمی بوک پرو» رونمایی می‌کند. پوستر تبلیغاتی این لپ تاپ منتشر شده که با نگاه به آن می‌توان از نبود یک ویژگی کاربردی باخبر شد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، ردمی بوک پرو با شاسی فلزی به نمایش کشیده شده است. به لطف نیمه باز بودن درب لپ تاپ، می‌توان نگاهی هم به صفحه نمایش این محصول انداخت که ظاهراً حاشیه باریکی دارد. پیشتر شاهد عرضه لپ تاپ‌های دیگر با حاشیه نمایشگر بسیار باریک بوده‌ایم، اما ردمی بوک پرو نیز در مقایسه با بسیاری از لپ تاپ‌ها حاشیه باریک تری دارد.

ردمی در لپ تاپ جدید خود از کیبورد جزیره‌ای استفاده کرده، اما با دقت در تصویر می‌بینیم که ظاهراً خبری از صفحه کلید عددی یا همان Numeric Keypad نیست که می‌تواند برخی کاربران را از خریدش منصرف کند. البته ممکن است پوستر فوق برای مدل ۱۴ اینچی ردمی بوک پرو باشد، بنابراین شاید مدل ۱۵ اینچ از صفحه کلید عددی برخوردار باشد. یکی دیگر از مواردی که در این پوستر جلب توجه می‌کند، ترک پد است که به نظر ابعاد بزرگی داشته و استفاده از ماوس را راحت‌تر می‌کند.

بر اساس شایعاتی که پیشتر منتشر شده‌اند، ردمی بوک پرو از پردازنده نسل یازده تایگر لیک H35 اینتل با پردازشگر گرافیکی Iris Xe معرفی خواهد شد. همچنین، نسخه Core i5 نیز وجود خواهد داشت و هر دو مدل از کارت گرافیک جیفورس MX450 برخوردار خواهند شد. مدل ۱۵ اینچی بدنه آلومینیومی، پورت USB-C و HDMI، وب‌کم و رم ۱۶ گیگابایتی خواهد داشت.

مدل AMD نیز که احتمالاً ردمی بوک پرو 15S نام دارد، با پردازنده Ryzen 5 5600H و Ryzen 7 5800H معرفی می‌شود. ردمی بوک پرو 14S نیز در پلتفرم گیک‌بنچ ظاهر شده که از مجهز شدن این مدل به پردازنده Ryzen 5 5700U خبر می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی