ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هواوی می‌گوید نمایشگر میت X2 حالت چین‌خوردگی ندارد

صفحه رسمی توییتر هواوی در پست جدیدی اعلام کرده که نمایشگر نسل جدید موبایل تاشوی این شرکت چین‌خوردگی ندارد. اگر چنین ادعایی صحیح باشد هوآوی به دستاورد بزرگی در زمینه طراحی صفحات خم‌شدنی دست پیدا کرده چراکه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰

صفحه رسمی توییتر هواوی در پست جدیدی اعلام کرده که نمایشگر نسل جدید موبایل تاشوی این شرکت چین‌خوردگی ندارد. اگر چنین ادعایی صحیح باشد هوآوی به دستاورد بزرگی در زمینه طراحی صفحات خم‌شدنی دست پیدا کرده چراکه حالت تاشدگی نمایشگر موبایل‌های تاشو پس از باز شدن آن‌ها، یکی از مشکلات در طراحی این نوع موبایل‌ها بوده است. گرافیک منتشر شده همچنین شعاع خم‌شدگی بسیار کوچکی را بین دو صفحه نشان می‌دهد.

هواوی دوشنبه ۴ اسفند از میت X2 رونمایی می‌کند. این گوشی برخلاف نسل قبلی آن به سمت داخل تا می‌شود و از این حیث به گلکسی زد فولد شباهت پیدا کرده است. شایعه شده که در قاب عقب این دستگاه دوربین چهارگانه‌ای شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سه سنسور ۱۶، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. میت X2 انرژی خود را از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۶۶ واتی سازگار خواهد بود.

مدیرعامل هواوی همچنین در پستی تایید کرده است که موبایل جدید آن‌ها از چیپست ۵ نانومتری Kirin 9000 استفاده می‌کند. تراشه مذکور در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار است که قبلا آن را با اسنپدراگون ۸۸۸، اگزینوس ۲۱۰۰ و A14 اپل مقایسه کرده بودیم. همچنین در خبرهای قبلی به این موضوع اشاره شده بود که میت ایکس ۲ به سیستم عامل اندروید ۱ و رابط کاربری EMUI 11 مجهز خواهد شد.

انتظار داریم این گوشی یک نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و وضوح ۲۲۷۰ در ۱۱۶۰ پیکسلی و یک نمایشگر داخلی ۸.۰۱ اینچی با وضوح ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسلی داشته باشد. گزارش‌ها می‌گویند که این موبایل تاشو در بخش سلفی از دوربین دوگانه بهره می‌برد و این دوربین روی نمایشگر خارجی دستگاه قرار داده می‌شود. قیمت احتمالی میت X2 حداقل ۲۰۰۰ دلار خواهد بود.

رویداد رونمایی میت X جدید همزمان با کنگره جهانی موبایل شانگهای برگزار خواهد شد که پیش از این در تابستان برپا می‌شد اما حالا جای خود را با رویداد MWC بارسلونا عوض کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی