ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد صوتی فوق‌العاده ایسوس راگ فون ۵ در بررسی DxOMark پیش از معرفی

گوشی هوشمند ایسوس راگ فون ۵ بیستم اسفندماه معرفی می شود، با این حال بررسی‌های بخش DxOMark Audio نشان می‌دهد این گوشی هوشمند توانسته با کیفیت فوق‌العاده‌ای که در ضبط و پخش صدا دارد، بالاترین امتیاز سنجش ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

گوشی هوشمند ایسوس راگ فون ۵ بیستم اسفندماه معرفی می شود، با این حال بررسی‌های بخش DxOMark Audio نشان می‌دهد این گوشی هوشمند توانسته با کیفیت فوق‌العاده‌ای که در ضبط و پخش صدا دارد، بالاترین امتیاز سنجش صوتی این مرجع را در بین گوشی‌های هوشمند از آن خود کند.

مهرماه امسال پروتکل‌های DxOMark Audio برای ارزیابی و رتبه‌بندی قابلیت پخش و ضبط صدا در گوشی‌های هوشمند معرفی شد. اکنون این آزمایشگاه گوشی هوشمند ایسوس را با پروتکل‌های سنجش صوتی مورد بررسی قرار داده و با توجه به عملکرد خوبی که این دستگاه در ارزیابی صوتی از خود نشان داده، توانسته به عنوان قدرتمندترین موبایل بازار از نظر کیفیت صدا در صدر جدول این قرار بگیرد.

با این حساب ایسوس راگ فون ۵ با کسب امتیاز بالا توانسته صدرنشینی را از شیائومی می ۱۰ پرو با امتیاز ۷۵ بگیرد و و چنین جایگاهی از آن خود کند.

راگ فون ۵ با بهره‌مندی از چهار میکروفون، جک هدفون و دو اسپیکر متقارن در قسمت جلویی دستگاه موفق به کسب امتیاز ۷۹ آزمایشگاه سنجش صوتی DxOMark  شده است.

بررسی‌های  DxoMark نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با پاسخ فرکانسی بسیار همگن، عملکردی فوق‌العاده از خود نشان می‌دهد. اسپیکر این موبایل قدرت پخش بسیار خوب و صدای بلندی دارد، هرچند از نظر بیس صدا کمی ضعیف عمل می‌کند.

از سوی دیگر گوشی هوشمند جدید ایسوس توانسته بالاترین امتیاز را در آزمون‌های دینامیکی صوتی، ویژگی‌های مربوط به پخش صدای فضایی و همچنین اعوجاج صدا در قسمت اسپیکر از آن خود کند. اسپیکر توزیع یکنواختی از صدا را ارائه می‌دهد و تنظیمات دقیقی دارد.

عملکرد میکروفون راگ فون ۵ نیز بسیار فوق‌العاده گزارش شده. صدایی قدرتمند با توازن بالا باعث شده که از نظر سنجش صوتی به یکی از قوی‌ترین‌های بازار تبدیل شود. از طرفی بررسی‌ها از نسبت سیگنال به نویز خوبی نیز خبر می دهند. در واقع این گوشی هوشمند توانسته در تست بازی، موسیقی، ضبط و پخش محتوای ویدیویی، امتیاز خوبی را از سنجش صوتی DxoMark  از آن خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی