ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت پیش‌بینی متن به مایکروسافت ورد اضافه می‌شود

مایکروسافت در خبری اعلام کرده که قابلیت پیش‌بینی متن را از ماه آینده میلادی (مارس) به نسخه ویندوز نرم‌افزار ورد اضافه می‌کند. این قابلیت در حال حاضر برای ۵۰ درصد از کاربران Windows Beta Channel ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۵

مایکروسافت در خبری اعلام کرده که قابلیت پیش‌بینی متن را از ماه آینده میلادی (مارس) به نسخه ویندوز نرم‌افزار ورد اضافه می‌کند. این قابلیت در حال حاضر برای ۵۰ درصد از کاربران Windows Beta Channel که از نسخه 2010 Build 13301.20004 یا بالاتر استفاده می‌کنند در دسترس است، و تا چند وقت دیگر در اختیار نرم‌افزار ورد از مجموعه محصولات وب مایکروسافت 365 به جز مایکروسافت 365 بیزینس، مایکروسافت 365 F3 و مایکروسافت 365 A1 قرار می‌گیرد.

قابلیت پیش‌بینی متن که فقط روی متون انگلیسی عمل می‌کند، بر اساس محتوای متن و مدل‌های یادگیری ماشینی می‌تواند حدس بزند که کلمه بعدی مدنظر شما چیست و همزمان با فشار دکمه‌های کیبورد آن‌ها را به شما پیشنهاد کند. این قابلیت با افزایش سرعت نگارش باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. به‌علاوه، قابلیت مذکور اشتباهات املایی و دستوری را کاهش می‌دهد و در طول زمان بسته به سبک نگارش شما یاد می‌گیرد که بهترین پیشنهادها را ارائه کند.

مایکروسافت درباره نحوه عملکرد این قابلیت می‌گوید که کافی است نوشتن را در ورد شروع کنید. با این کار پیش‌بینی‌ها مثل تصویر زیر خود به خود ظاهر می‌شوند. به محض نمایش پیش‌بینی‌ها می‌توانید با فشار دادن دکمه Tab آن‌ها بپذیرید یا با دکمه Esc آن‌ها را رد کنید.

مایکروسافت می‌گوید این فناوری اطلاعات شما را فاش نمی‌کند. قابلیت پیش‌بینی متن با کمک مدل‌های یادگیری ماشینی عمل می‌کند و بسته به متنی که می‌نویسید به شما پیشنهاد می‌دهد. محتوای متون کاربر توسط هیچ کس دیده نمی‌شود، مگر این که خود فرد اجازه بدهد تا فعالیت‌هایش به عنوان بازخورد و برای بهبود این سیستم در اختیار مایکروسافت قرار بگیرد.

قابلیت پیش‌بینی متن علاوه بر ورد در نرم‌افزار Outlook هم ارائه خواهد شد. این سرویس از طریق آدرس Outlook.com و اپلیکیشن وب Outlook به دست کاربران آمریکای شمالی مایکروسافت می‌رسد. همچنین ۵۰ درصد از کاربران Windows Beta Channel که از نسخه 2010 Build 13301.20004 یا بالاتر استفاده می‌کنند به این ویژگی دسترسی پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Uncle_STULIN
    Uncle_STULIN | ۵ اسفند ۱۳۹۹

    همین تصحیح متن متن رو سوراخ می کنه (البته من استفاده نمی کنم ولی یکی از دوستانم یه عکس برام فرستاد که تصحیح کننده متن اپل متنش رو سوراخ کرده بود (تازه انگلیسی نوشته بود)) دیگه با این چگونه میخواهین متن ها رو نابود کنید ؟

  • modernamir
    modernamir | ۵ اسفند ۱۳۹۹

    کدوم تصویر زیر؟

مطالب پیشنهادی