ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زمان تولید گوشی رول‌شونده ال ‌جی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

ال جی در نمایشگاه CES 2021 تیزری کوتاه از گوشی رول‌شونده خود منتشر کرد که آن را در عمل نشان می‌داد، اما از آن زمان تا به امروز ابهامات زیادی برای گوشی رول‌شونده ال جی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

ال جی در نمایشگاه CES 2021 تیزری کوتاه از گوشی رول‌شونده خود منتشر کرد که آن را در عمل نشان می‌داد، اما از آن زمان تا به امروز ابهامات زیادی برای گوشی رول‌شونده ال جی ایجاد شده. حالا ظاهرا کره‌ای‌ها به تامین‌کنندگان نمایشگر گفته‌اند توسعه پنل را متوقف کنند. این شایعات این احتمال را مطرح می‌کنند که شاید ال جی می‌خواهد موبایل جدیدش را دیرتر راهی بازار کند.

گوشی‌های هوشمند در سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته‌اند و شرکت‌ها به سراغ نوع جدیدی آن‌ها یعنی تاشو رفته‌اند. مدتی از ورود گوشی‌های تاشو به بازار می‌گذرد، اما در آینده نوع دیگری از این محصولات هم وارد بازار می‌شوند که از نمایشگر رول‌شونده بهره می‌برند.

یکی از شرکت‌هایی که فعالیت زیادی در این بخش داشته، ال جی است که می‌خواهد یک گوشی رول‌شونده وارد بازار کند و حتی آن را در عمل نشان داده است.

حالا طبق گزارشی جدید، ظاهرا ال جی به تامین‌کنندگان نمایشگر رول‌شونده موردنیازش مانند BOE اعلام کرده توسعه پنل را متوقف کنند. همین موضوع دوباره احتمال معرفی دیرتر یا حتی لغو این پروژه را مطرح می‌کند. گزارشی در گذشته عنوان کرده بود که کره‌ای‌ها هنوز برنامه مشخصی برای رونمایی از این محصول ندارند. در حال حاضر ال جی نسبت به گزارش اخیر واکنشی نشان نداده است.

گوشی رول‌شونده ال جی

ال جی سال گذشته میلادی پروژه‌ای به نام «پروژه اکسپلورر» را کلید زد تا محصولات متفاوت و نوآورانه‌ای را وارد بازار کند که یکی از آن‌ها، ال جی وینگ بود. این گوشی هوشمند طراحی متفاوت و جذابی دارد و همچنین از نمایشگر چرخان بهره می‌برد.

گوشی رول‌شونده ال جی بخشی از این پروژه محسوب می‌شود که با ظاهر جدید نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار، می‌خواهد کاربران را جذب کند. چنین گوشی‌هایی می‌توانند نمایشگر بزرگی را در یک بدنه کوچک جا دهند و همچنین نسبت به موبایل‌های تاشو مزایای مخصوص به خود را دارند.

ال جی همواره در گذشته از گوشی‌های نوآورانه‌ای رونمایی کرده و برخلاف سایر شرکت‌های مطرح سعی کرده فناوری‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. این روحیه باعث شده ال جی به یکی از نوآورترین کمپانی‌های بازار تبدیل شود. با توجه به این موضوع شاید کره‌ای‌ها یکبار دیگر شانس خود را با یک گوشی متفاوت امتحان کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی