ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش اپل به لطف فروش بالای آیفون ۱۲ تا پایان ۲۰۲۱ به ۳ تریلیون دلار می‌رسد

اپل در ماه‌های پایانی ۲۰۲۰ گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را وارد بازار کرد که با استقبال بالای کاربران مواجه شد. انتظار می‌رود این فروش بالا در ۲۰۲۱ هم ادامه داشته باشد و منجر به تبدیل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

اپل در ماه‌های پایانی ۲۰۲۰ گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را وارد بازار کرد که با استقبال بالای کاربران مواجه شد. انتظار می‌رود این فروش بالا در ۲۰۲۱ هم ادامه داشته باشد و منجر به تبدیل شدن اپل به یک شرکت ۳ تریلیون دلاری تا پایان سال جاری میلادی شود.

به تازگی دو تحلیلگر «Wedbush» به نام‌های «دنیل ایوز» و «استرکر بک» در جدیدترین یادداشت خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که اپل در ۲۰۲۱ عملکردی بهتر از پیش‌بینی تحلیلگران وال استریت خواهد داشت و با توجه به فروش کنونی آیفون ۱۲، این کمپانی می‌تواند تا پایان سال جاری میلادی ۲۴۰ میلیون گوشی بفروشد.

این تحلیلگران همچنین از احتمال فروش ۲۵۰ میلیون آیفون در ۲۰۲۱ خبر داده‌اند. فرقی نمی‌کند اپل ۲۴۰ یا ۲۵۰ میلیون آیفون امسال بفروشد چرا که هردوی این پیش‌بینی‌ها از انتظار تحلیلگران وال استریت مبنی بر فروش ۲۲۰ میلیون گوشی بیشتر است. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ها می‌توانند رکورد فروش ۲۳۱ میلیون آیفون در ۲۰۱۵ را هم بشکنند.

آیفون ۱۳

یکی از دلایل چنین پیش‌بینی، تقاضای بالا برای آیفون‌های جدید است و گفته می‌شود ۳۵۰ میلیون کاربر گوشی خود را ارتقا می‌دهند که می‌تواند تاثیر چشمگیری روی فروش اپل داشته باشد.

در کنار فروش بالای آیفون، انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها به درآمد بالاتری هم دست پیدا کنند و میانگین قیمت فروش آیفون‌ها برای آن‌ها بیشتر شود. در حال حاضر طبق گفته کارشناسان، آیفون ۱۲ پرو بیشترین فروش را در سراسر جهان دارد.

چین برای کوپرتینویی‌ها اهمیت بالایی دارد و انتظار می‌رود ۲۰ درصد ارتقای آیفون‌ها در ۲۰۲۱ مربوط به این کشور باشد.

در حالی که در ماه‌های اخیر سرویس‌های اپل مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و بسیاری آن‌ها را جریان اصلی رشد کوپرتینویی‌ها در آینده می‌دانند، تحلیلگران Wedbush همچنان آیفون‌ها را مرکز اصلی درآمد‌های اپل در آینده عنوان می‌کنند.

به گفته این دو تحلیلگر، فروش بالای آیفون و عملکرد مناسب کوپرتینویی‌ها باعث می‌شود ارزش شرکت آن‌ها تا پایان ۲۰۲۱ از ۳ تریلیون دلار هم فراتر برود.

در یادداشت اخیر تحلیلگران به خودروی اپل هم اشاره و آن را قدم استراتژیک درست در زمان مناسب عنوان کرده‌اند. کوپرتینویی‌ها احتمالا در فاصله ۳ تا ۶ ماه آینده سازنده خودروی خود را اعلام می‌کنند. با توجه به اینکه انتظار می‌رود ارزش بازار خودروهای برقی تا یک دهه آینده از ۵ تریلیون دلار فراتر برود، اپل حتی با سهم ۵ تا ۱۰ درصدی هم می‌تواند درآمد بالایی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی