ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Art Puzzle؛ استرس را با پازل حل کن

یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌های بشر حل کردن پازل‌ بوده که تا حالا انواع و اقسامش، از بردگیم گرفته و تا مدل دیجیتالی آن را تجربه کرده‌ایم. با این که در بازی‌های موبایل، سبک پازل تقریبا ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌های بشر حل کردن پازل‌ بوده که تا حالا انواع و اقسامش، از بردگیم گرفته و تا مدل دیجیتالی آن را تجربه کرده‌ایم. با این که در بازی‌های موبایل، سبک پازل تقریبا اشباع شده ولی که گفته در سبکی مثل پازل دیگر نمی‌توان خلاقیت به خرج داد؟ بازی‌ Art Puzzle دقیقا خلاف این قضیه را ثابت می‌کند.

گیم‌پلی بازی مثل تمام پازل‌های کلاسیک بر پایه‌ی جور کردن قطعات و تکمیل کردن یک تصویر واحد طراحی شده. قطعات این پازل در حقیقت اجزای تصویر نهایی هستند با این تفاوت که نمی‌دانیم تصویر نهایی چیست و قرار است چه شکلی داشته باشد.

بازی‌ Art Puzzle

نکته‌ی جالب و خلاقانه‌ی بازی Art Puzzle هم در همین است که وقتی قطعات  را در جای درست خود قرار می‌دهید بقیه‌ی بخش‌های ناکامل نمایش داده می‌شوند و این روند تا وقتی آخرین تکه را در جای خود قرار بدهید ادامه دارد.

برای اینکه با گیم‌پلی آشنا بشوید، اولین پازل‌های موجود در لیست ساده هستند ولی حقیقت این است که برای مخاطب بزرگسال کمی بیش از حد ساده هستند که باعث می‌شود بازی کمی کسل کننده به نظر برسد. ولی اگر چند پازل ابتدای را تحمل کنید در لول‌های بالاتر با پازل‌هایی به مراتب سخت‌تر روبرو می‌شوید و طعم چالش را خواهید چشید و حتی در برخی مراحل دست به دامن راهنمایی‌های بازی می‌شوید.

بازی‌ Art Puzzle

با تقریب خوبی می‌توان گفت بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت پازل‌های بازی Art Puzzle، جلوه‌ی بصری زیبا است زیرا که هر کدام از پازل‌ها یک اثر نقاشی است که طیفی از رنگ‌ها را در خود جای داده و چشم‌نواز است.

بازی Art Puzzle تنها یک پازل نیست که ذهن شما را به کار بگیرد بلکه با داشتن فضایی آرامش بخش و داستان‌هایی زیبا می‌تواند استرس یک روز شلوغ و طولانی را هم دور کند. سازندگان بازی هم می‌گویند که بازی‌ای ساده و در عین حال چالش برانگیز ساخته‌اند تا تجربه‌ی گیمینگ بازیکنان را ارتقا بدهند و استرس را هم از مخاطبانشان دور کنند.

بازی‌ Art Puzzle

در کل می‌توان گفت که بازی Art Puzzle ترکیبی از پازل‌های جور کردنی و کتاب‌های رنگ‌آمیزی است که در دوران بچگی داشتید با این تفاوت که آثار هنرمندان و نقاشان بزرگ دنیا را با حل پازل و چیدن قطعات، رنگ آمیزی می‌کنید؛ یک بازی هنرمندانه که در نهایت ذهنی آرام به شما هدیه می‌دهد.

کیفیت ساخت بازی بسیار خوب است، گیم‌پلی روان و ساده است و بیشتر از ۱۰۰ مرحله برای این بازی طراحی شده که می‌تواند ساعت‌های سرگرمتان کند. این بازی رایگان است و تبلیغ دارد اما نه به شکلی که بین هر مرحله مدتی معطلتان کند، صرفا نوار تبلیغ در پایین صفحه ظاهر می‌شود که مزاحمت زیادی ندارد. خلاصه اینکه اگر از پازل حل کردن لذت می‌برید بازی Art Puzzle ارزش امتحان کردن را دارد و می‌توانید این بازی آنلاین را از لینک‌های موجود در انتهای مطلب دانلود کنید.

Art Puzzle - Live Jigsaw Coloring Games

Art Puzzle - Live Jigsaw Coloring Games

سازنده: Easybrain قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 175.3/52 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۴ اسفند ۱۳۹۹

    چرا لینک ها نیس؟

  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۴ اسفند ۱۳۹۹

    چرا لینک ها نیست؟؟؟

مطالب پیشنهادی