ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نام ساعت هوشمند آتی سامسونگ می‌تواند اشاره‌ای به استفاده از Wear OS باشد

از مدتی قبل گفته می‌شد که سامسونگ در حال کار روی ساعت هوشمند جدیدی برای سال ۲۰۲۱ است. با این حال، اگر جدیدترین گزارش در این مورد صحیح باشد، این شرکت احتمالا دو ساعت هوشمند ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

از مدتی قبل گفته می‌شد که سامسونگ در حال کار روی ساعت هوشمند جدیدی برای سال ۲۰۲۱ است. با این حال، اگر جدیدترین گزارش در این مورد صحیح باشد، این شرکت احتمالا دو ساعت هوشمند جدید در دست تولید دارد. منظورمان نه یک مدل در دو اندازه بلکه دو مدل کاملا مجزاست.

در گزارش امروز به اسم مستعار دو ساعت اشاره شده که سامسونگ به‌صورت درون سازمانی از آن‌ها استفاده می‌کند. با توجه به شایعاتی که درباره کنار گذاشتن تایزن و استفاده از Wear OS توسط این شرکت شنیده می‌شود، می‌توانیم حدس بزنیم که حداقل یکی از این دو دستگاه واقعا در مسیر حرکت به سمت استفاده از Wear OS باشد.

هفته گذشته در گزارشی اعلام شد که ساعت هوشمند جدیدی با شماره مدل SM-R86x و SM-R87x در دست تولید قرار دارد. با توجه به رسوم سامسونگ در نام‌گذاری محصولات این شرکت، دو شماره مدل یادشده احتمالا به دو اندازه از مدل جدید گلکسی واچ اشاره می‌کند.

ولی حالا وب‌سایت Galaxy Club مدعی شده که سامسونگ مشغول توسعه دو ساعت هوشمند جدید با اسامی مستعار Wise و Fresh است. فعلا مشخص نیست که ساعت دوم از چه شماره مدلی استفاده می‌کند و در چند اندازه به بازار می‌آید.

سامسونگ بیش از شش سال است که دیگر محصولی با Wear OS راهی بازار نکرده ولی حالا احتمال کنار گذاشتن تایزن از هر زمان دیگری بیشتر شده است. تصمیم سامسونگ برای تغییر سیستم عامل ساعت‌های هوشمندش می‌تواند به دلایل مختلف کار درست یا نادرستی تلقی شود. ولی آیا عرضه همزمان دو ساعت با تایزن و Wear OS به معنای این است که تایزن کنار گذاشته نخواهد شد؟

فقط زمان می‌تواند مشخص کند که سامسونگ چه برنامه‌ای در سر دارد. کره‌ای‌ها احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ ساعت‌های هوشمند خود را معرفی خواهند کرد، بنابراین زمان زیادی داریم تا حدس بزنیم که چه آینده‌ای برای مسیر حرکت ساعت‌های هوشمند این شرکت رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی