ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو تینک‌بوک پادز پرو معرفی شد: ایرباد بی‌سیم ۱۵۵ دلاری بهینه برای اسکایپ

شرکت چینی لنوو از یک ایرباد بی‌سیم جدید رونمایی کرده که «تینک‌بوک پادز پرو» نام دارد. لنوو با این هدفون که طراحی متفاوتی دارد، مشتریان سازمانی را هدف قرار داده و قابلیت‌های متنوعی برای آن ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

شرکت چینی لنوو از یک ایرباد بی‌سیم جدید رونمایی کرده که «تینک‌بوک پادز پرو» نام دارد. لنوو با این هدفون که طراحی متفاوتی دارد، مشتریان سازمانی را هدف قرار داده و قابلیت‌های متنوعی برای آن درنظر گرفته است.

این ایرباد بی‌سیم از طراحی مشابه با کامپیوترهای تینک‌بوک و لوازم جانبی آن‌ها بهره می‌برد و برخلاف اکثر هدفون‌های بی‌سیم داخل بازار، جعبه آن دارای طراحی کشویی است.

ایرباد لنوو تینک‌بوک پادز پرو علاوه بر بلوتوث، به وسیله گیرنده USB هم به کامپیوتر متصل می‌شود تا کاربران دو راه برای اتصال آن به دستگاه موردنظرشان داشته باشند. این کمپانی همچنین برای مدیریت این ایرباد یک برنامه اختصاصی هم توسعه داده است.

تینک‌بوک پادز پرو

در کنار این ویژگی‌ها، لنوو جدیدترین ایرباد خود را برای برنامه‌های اسکایپ و تیمز مایکروسافت هم بهینه‌سازی کرده و از ژست‌های لمسی مجزا برای دریافت و رد تماس‌ها بهره می‌برد. از آنجایی که می‌توان این ایرباد را از طریق دو رابط به دستگاه‌ها متصل کرد، سوییچ میان‌ آن‌ها ساده خواهد بود.

هر کدام از ایربادها وزنی برابر ۳.۵۷ گرم دارند و به میکروفن دوگانه برای حذف نویز محیط (ENC) مجهز شده‌اند. اگرچه لنوو برای نام این محصولش از کلمه پرو استفاده کرده، اما متاسفانه شاهد بکارگیری حذف نویز فعال در آن نیستیم.

تینک‌بوک پادز پرو

شارژ کامل ایرباد تینک‌بوک پادز پرو تنها ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، با این حال تنها می‌توان نزدیک به دو ساعت با آن صحبت کرد که البته همراه با قاب قابل شارژ، این مدت زمان به ۲۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

تینک‌بوک پادز پرو

این ایرباد بی‌سیم با قیمت ۱۵۵ دلار در کشور چین به فروش می‌رسد که البته هم اکنون کاربران در این کشور می‌توانند آن را پیش ‌خرید کنند. تینک‌بوک بادز پرو هم مانند سایر محصولات لنوو به احتمال زیاد در روزهای آینده وارد بازار کشورهای دیگر هم می‌شود، با این حال شاید این کمپانی قیمت متفاوتی برای نسخه جهانی آن درنظر بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی