ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افتتاحیه تلکام به دلیل عدم حضور شرکت مخابرات در نمایشگاه به حاشیه کشیده شد

مراسم افتتاحیه نمایشگاه تلکام امروز برگزار شد اما عدم حضور کلیدی‌ترین شرکت مخابراتی ایران در این نمایشگاه تخصصی باعث شد تا دبیر سندیکای مخابرات و وزیر ارتباطات به این موضوع اعتراض کنند.  وزیر ارتباطات با ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

مراسم افتتاحیه نمایشگاه تلکام امروز برگزار شد اما عدم حضور کلیدی‌ترین شرکت مخابراتی ایران در این نمایشگاه تخصصی باعث شد تا دبیر سندیکای مخابرات و وزیر ارتباطات به این موضوع اعتراض کنند.  وزیر ارتباطات با انتقاد از عملکرد مخابرات تاکید کرد که از طریق مراجع قانونی جلوی اقدامات این شرکت خواهد ایستاد. شرکت مخابرات ایران و وزیر ارتباطات در هفته گذشته نیز اختلاف نظرهای شدید خود با هم را علنی کرده بودند.

«محمدجواد آذری جهرمی» صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تلکام ۹۹ با اشاره به اینکه درخواست افزایش مخابرات از سوی آنها رد شده و دلیل عدم حضور این شرکت در بزرگترین نمایشگاه مخابراتی کشور را همین موضوع عنوان کرد: «مخابرات برای این نیامده که درخواست افزایش تعرفه‌اش را رد کرده‌ایم. نمی‌توانیم برای اینکه مخابرات بدهی پرسنلش را بدهد تعرفه را زیاد کنیم»

او که پیش‌تر با انتقاد به عملکرد مخابرات تاکید کرده بود نباید جبران هزینه‌ها را از جیب مردم برداشت کرد در سخنرانی خود در تلکام تاکید کرد که به‌زودی با مردم بیشتر درباره مخابرات صحبت خواهد کرد: «در مورد اتفاقات مخابرات با مردم صحبت خواهم کرد. چطور شرکتی با ۲۸۰ میلیارد سود به ضرر ۹۰۰ میلیارد تومانی می‌رسد.»

جهرمی خطاب به مدیران مخابرات گفت: «بدهی که باید به پرسنل پرداخت کنید و از سال ۸۸ بعد از خصوصی‌سازی پرداخت نشده را ما پرداخت نخواهیم کرد. املاک‌تان را بفروشید و بدهی‌تان را بدهید.» وزیر ارتباطات همچنین تاکید کرد که اجازه افزایش تعرفه‌ها را نخواهد داد: «تعرفه را برای توسعه افزایش می‌دهیم. جلوی توسعه پهن باند خانگی را گرفتید اما در ارتباطات درون شهری هم انحصار را می‌شکنیم.»

گفتنیست پیش‌تر مخابرات در بیانیه‌ای که در پی صحبت‌های جهرمی منتشر کرده بود؛ تاکید بر لزوم افزایش هزینه‌ها کرده و استدلال‌هایش را برای این موضوع بیان کرده بود.

جهرمی که پیش‌تر نیز به لزوم سرعت رشد پیشرفت ارتباطات در کشور تاکید کرده بود؛ بار دیگر به اینکه توسعه ارتباطات نباید معطل مخابرات در کشور شود تاکید کرد که «می‌دانیم زور شما زیاد است اما ما هم تلاش خود را از مسیر قانونی خواهیم کرد.»

ناگفته نماند جهرمی تصریح کرد که نباید از اقدامات مخابرات در دوران کرونا غافل ماند: «در دوره کرونا شرکت مخابرات بار زیادی روی دوشش بود و پیکره اصلی ارتباطی کشور است. همراه اول، ایرانسل، رایتل، FCPها و‌ سروکوها‌خدمات میزبانی ارایه کردند که کسب و‌کارها در دسترس باشند.»

دبیر سندیکای مخابرات: به جهنم که تلکام نمی‌آید

در این مراسم دبیر سندیکای مخابرات نیز با تندی نسبت به عدم شرکت مخابرات انتقاد کرده بود. «فرامرز رستگار» خطاب به این شرکت گفته بود: «به جهنم که نمایشگاه تلکام نمی‌آیید! گم شو!»

او با بغض و عصبانیت خطاب به شرکت مخابرات و سایر شرکت‌هایی که در نمایشگاه تلکام شرکت نکردند و آن را تحریم کردند، گفت: «پرده (ماسک) را از جلوی دهانم برداشتم تا پرده‌ها را از جلوی چشم‌ها بردارم.»

باید گفت بسیاری از نمایشگاه‌های فناوری دنیا در ایام کرونا به صورت مجازی برگزار شدند اما نمایشگاه تلکام قرار است از امروز تا ۹ اسفند به صورت فیزیکی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برقرار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۵ اسفند ۱۳۹۹

    بنویسید شرکت مخابرات. بخوانید: س پ ا ه

  • M J
    M J | ۵ اسفند ۱۳۹۹

    مگه چیزی ساختید یا اختراع کردید که تو شرایط کرونا کسی بیاد نمایشگاه!!؟

مطالب پیشنهادی