ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی گزارش‌ها مبنی بر توقف توسعه گوشی رول‌شونده را رد کرد

ال جی در نمایشگاه CES 2021 تیزر کوتاهی از گوشی رول‌شونده خود منتشر کرد، اما دیروز گزارشی درباره توقف توسعه آن منتشر شد که حالا این کمپانی چنین موضوعی را تکذیب کرده است. سخنگوی ال ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

ال جی در نمایشگاه CES 2021 تیزر کوتاهی از گوشی رول‌شونده خود منتشر کرد، اما دیروز گزارشی درباره توقف توسعه آن منتشر شد که حالا این کمپانی چنین موضوعی را تکذیب کرده است.

سخنگوی ال جی به تازگی به وب‌سایت ورج اعلام کرده که این پروژه متوقف نشده:

«من قویا نهایی شدن این تصمیم درباره آینده محصولات موبایل را رد می‌کنم.»

با توجه به اظهارنظر سخنگوی ال جی، نمی‌توان از عرضه گوشی رول‌شونده کره‌ای‌ها در سال جاری میلادی مطمئن بود. با این حال چنین دیدگاهی نشان می‌دهد که یک تردید عمومی درباره طراحی، تولید و عرضه چنین محصولاتی در دوره شیوع کرونا وجود دارد. علاوه بر این، شاید گزارش دیروز صحت داشته باشد و ال جی بطور موقت از توسعه این محصول منصرف شود.

در ماه گذشته میلادی این کمپانی کره‌ای قاطعانه گزارشی مبنی بر خروج آن از بازار گوشی‌های هوشمند را رد کرد. با این حال پس از مدتی اعلام کرد که گزینه‌های مختلفی را برای این بازار مدنظر دارد و شاید حتی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شود، با این حال هنوز در این زمینه تصمیم نهایی گرفته نشده است.

در صورتی که ال جی بطور موقت تصمیم به توقف توسعه گوشی رول‌شونده خود بگیرد، احتمالا تاریخ عرضه آن تغییر خواهد کرد یا اینکه برخی قسمت‌های آن دوباره طراحی می‌شوند. بنابراین هرگونه تغییر در برنامه‌های تولید یک محصول به معنای توقف کامل پروژه نخواهد بود.

ال جی که دورانی یکی از پرفروش‌ترین برندهای بازار بود و همچنین محصولات نوآورانه زیادی روانه بازار می‌کرد، در سال‌های اخیر نتوانسته فروش چندان بالایی در بازار داشته باشد و میزان ضرردهی آن در ۵ سال گذشته به میلیاردها دلار رسیده است.

با وجود این موضوع،  ال جی به آینده خوشبین است و می‌خواهد با «پروژه اکسپلورر» و عرضه محصولات متفاوت، یکبار دیگر شانس خود را امتحان کند. کره‌ای‌ها سال گذشته میلادی گوشی ال جی وینگ را با طراحی متفاوت و نمایشگر چرخان وارد بازار کردند و شاید در آینده با گوشی رول‌شونده خود بتوانند به جایگاه مناسبی در بازار دست پیدا کنند. احتمالا آینده گوشی رول‌شونده کره‌ای‌ها همین امسال مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی