ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلس سخنگو
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با «اطلس سخنگو»؛ چهل و چهار جلد دیکشنری در یک اپلیکیشن

پیش از آنکه اپلیکیشن‌ها کسب و کارهای سنتی را به حاشیه ببرند، تقریبا در هر خانه‌ای چند جلد دیکشنری پیدا می‌شد که این دیکشنری‌ها جزو کتاب‌های محبوب و پرکاربرد میان کارمندان و قشر دانشجو بودند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

پیش از آنکه اپلیکیشن‌ها کسب و کارهای سنتی را به حاشیه ببرند، تقریبا در هر خانه‌ای چند جلد دیکشنری پیدا می‌شد که این دیکشنری‌ها جزو کتاب‌های محبوب و پرکاربرد میان کارمندان و قشر دانشجو بودند. حالا و با گذر از آن دوران، نحوه تعامل کاربران با دیکشنری‌ها به کلی تغییر کرده و کاملا دیجیتالی شده است.

دیشکنری‌های سنتی برای آنکه از این قافله عقب نمانند، چند سالی هست که محصولاتشان را دیجیتالی کرده‌اند و از این میان مجموعه «اطلس سخنگو» با 22 سال قدمت جزو ارزشمندترین مجموعه‌‌هایی است که می‌‌توانید روی ویندوز، آیفون و گوشی‌های اندرویدی به آن‌ دسترسی داشته باشید.

اطلس سخنگو

اطلس سخنگو شامل یک مجموعه 44 جلدی از دیکشنری‌هاست. این دیکشنری‌ها شامل دیکشنری‌های انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی، دیکشنری English Examples، دیکشنری English Idioms یا همان اصطلاحات انگلیسی، دیکشنری English Phrasal Verbs  و چند دیکشنری دانش‌آموزی و لغت‌نامه‌های مناسب آزمون آیلتس و تافل می‌شوند که همگی از حالت کاغذی به الکترونیکی مهاجرت کرده‌اند.

اطلس یک دیکشنری سخنگوست، به این معنا که می‌توانید تلفظ انگلیسی (امریکن، بریتیش) و فارسی تک تک کلمات را بشنوید و به فونتیک واژگان هم دسترسی داشته باشید. جستجو در این دیکشنری نیز به صورت تایپی و صوتی انجام می‌گیرد و در مکانیزم جستجو هم ابزار کارآمدی می‌بینید. به طور مثال امکاناتی مثل جمله یاب، اصطلاح یاب و واژه یابی در ابتدا، وسط و انتهای واژه‌ها و عبارت‌ها ابزاری هستند که بسیار سریع شما را به مقصودتان می‌رسانند.

اطلس سخنگو

حجم پایین اطلس و سرعت بالای آن در دسترسی به اطلاعات، جزو مزایای این مجموعه دیکشنری به حساب می‌آید هر چند که رابط کاربری آن قدیمی و از مدافتاده به نظر می‌رسد. از سوی دیگر امکانات رایجی مثل ویجت صفحه خانگی یا دسترسی آفلاین را در مجموعه اطلس نمی‌بینید. با این وجود اگر هدف‌تان از نصب اطلس در درجه اول محتوای آن باشد، یقینا از آرشیو غنی واژگان و جملاتش بهره کافی را خواهید برد.

کاربران استفاده کننده از اطلس سخنگو هم با اعطای امتیاز بالا به این اپ نشان داده‌اند که محتوا اولویت بالاتری برایشان دارد. هر چند که این موضوع نباید باعث شوند که توسعه‌دهندگان اپ از گسترش و تقویت امکانات آن غافل بمانند. اپلیکیشن دیکشنری اطلس سخنگو را می‌توانید همین حالا برای اندروید و آیفون و ویندوز دانلود کنید. توجه داشته باشید که برای نصب نیاز به کد فعالسازی خواهید داشت که با پرداخت هزینه برایتان ارسال می‌شود.

دیکشنری اطلس سخنگو

دیکشنری اطلس سخنگو

سازنده: آریان ترجمان قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Salehi
    Ali Salehi | ۸ اسفند ۱۳۹۹

    پس ولش کن چون داخل برنامه هم میگه باید به حساب بازار وصل شب وگرنه همه کتابت رو نمیتونی استفاده کنی

  • amir.bidel
    amir.bidel | ۶ اسفند ۱۳۹۹

    توسعه دهندگان محترم، ما بدلیل مسائل امنیتی از مارکت کافه بازار استفاده نمی‌کنیم، لطفا اپلیکیشن را در گوگل پلی استور بارگذاری نمایید، و یا لینک مستقیم قرار دهید

مطالب پیشنهادی