ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ برای گوشی‌های تاشوی گوگل، شیائومی و اوپو نمایشگر OLED می‌سازد

بازار گوشی‌های تاشو، رو به رشد است و شرکت‌های بیشتری قصد دارند در سال جاری میلادی موبایلی با طراحی تاشو به بازار عرضه کنند. به نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی روی توسعه نمایشگر OLED برای گوشی‌های ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۵

بازار گوشی‌های تاشو، رو به رشد است و شرکت‌های بیشتری قصد دارند در سال جاری میلادی موبایلی با طراحی تاشو به بازار عرضه کنند. به نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی روی توسعه نمایشگر OLED برای گوشی‌های تاشو شرکت‌های گوگل، شیائومی و اوپو کار می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی «TheElec» شرکت‌های ذکر شده قصد دارند تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ گوشی‌های تاشو جدیدی به بازار عرضه کنند.

در گزارش منتشر شده به این موضوع اشاره شده که پنل OLED برای شرکت اوپو از طراحی تاشو برخوردار خواهد بود و از سمت بالا به سمت پایین تا می‌شود. در حالت گسترده نیز نمایشگر این دستگاه ۷.۷ اینچی خواهد بود. علاوه بر این گوشی تاشو این شرکت مجهز به نمایشگر بیرونی با ابعاد بین ۱.۵ تا ۲ اینچ خواهد بود. با این حساب انتظار می‌رود گوشی تاشو اوپو ابعاد بزرگ‌تری نسبت به نمایشگر ۶.۷ اینچی گلکسی زد فلیپ سامسونگ داشته باشد که سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

البته در سال گذشته میلادی، اوپو از نمونه اولیه گوشی تاشو با نمایشگر ۷.۷ اینچی رونمایی کرد که با همکاری سامسونگ دیسپلی، BOE و  Visionox توسعه یافته بود. اما اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ قرار است تامین کننده موبایل تاشو اوپو را برعهده داشته باشد.

شیائومی نیز در بازار موبایل‌های تاشو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تاکنون خبرهای بسیاری در مورد گوشی‌های تاشو این شرکت منتشر شده است و ظاهرا قصد دارد طراحی موبایل تاشو خود را تغییر بدهد. براساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد گوشی تاشو با نمایشگر ۸.۰۳ اینچی به بازار عرضه کند که نمایشگر بیرونی آن ۶.۳۸ اینچ است و سامسونگ دیسپلی و «CSOT» مسئول تامین نمایشگر مورد نیاز این موبایل هستند.

گوگل نیز در این بین قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی گوشی تاشو معرفی کند و از سامسونگ خواسته روی توسعه نمایشگر ۷.۶ اینچی OLED برای گوشی تاشو این شرکت کار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی