ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکایت اپیک گیمز از اپل در انگلستان راه به جایی نبرد

دادگاه تجدید نظر انگلستان اعلام کرد که دعوای حقوقی اپیک گیمر با اپل خارج از حوزه اختیارات آن است بنابراین اپیک نمی‌تواند شکایت خود را در انگلستان دنبال کند. اپیک گیمز اواسط ژانویه ۲۰۲۱ پرونده‌ای ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

دادگاه تجدید نظر انگلستان اعلام کرد که دعوای حقوقی اپیک گیمر با اپل خارج از حوزه اختیارات آن است بنابراین اپیک نمی‌تواند شکایت خود را در انگلستان دنبال کند.

اپیک گیمز اواسط ژانویه ۲۰۲۱ پرونده‌ای علیه اپل در دادگاه تجدیدنظر رقابت (CAT) تشکیل داد تا فورتنایت را در انگلستان به اپ استور برگرداند. اپیک در شکایت خود مدعی شد که تصمیم اپل به حذف فورتنایت غیرقانونی بوده و سعی داشت به نمایندگی از کاربران و توسعه دهندگان انگلیسی که به خاطر «سوءاستفاده اپل و گوگل از قدرت» دچار ضرر و زیان شده‌اند، دادگاه را متقاعد کند.

دادگاه انگلستان می‌گوید که تصمیم گیری در مورد پرونده اپیک گیمز علیه اپل از حوزه اختیارات آن خارج است و تصمیم گیری در مورد این پرونده باید در ایالات متحده گرفته شود. البته اپیک همچنان می‌تواند از بازوی اروپایی اپل یعنی Apple (UK) Limited و گوگل شکایت کند.

اپیک گیمز در بیانیه‌ای گفت که پس از به نتیجه رسیدن شکایت در ایالات متحده، در مورد پیگیری شکایت خود در انگلستان تصمیم گیری خواهد کرد: «ما خوشحالیم که دادگاه اجازه پیگیری پرونده علیه گوگل در انگلستان را داد. اپیک پس از به نتیجه رسیدن پرونده در ایالات متحده، در مورد پیگیری شکایت خود در انگلستان تصمیم گیری خواهد کرد. ما در مسیر متوقف کردن سیاست‌های انحصارطلبانه گوگل و اپل ثابت قدم هستیم و به مبارزه خود برای توزیع عادلانه‌تر اپ‌ها در دنیا ادامه خواهیم داد.»

دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز همچنان در ایالات متحده ادامه دارد. قرار است این دو شرکت تابستان سال ۱۴۰۰ (ژوئیه ۲۰۲۱) در دادگاه با هم روبرو شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rayanlap
    Rayanlap | ۵ اسفند ۱۳۹۹

    امیدوارم اپیک ببره،چون یه برد واسه همه برنامه نویس هاست.

مطالب پیشنهادی