ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زی فولد ۲
تکنولوژی

سامسونگ به شما اجازه می‌دهد موبایل تاشو را قبل از خرید ۱۰۰ روز تست کنید

سامسونگ برنامه‌ای را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد برخی موبایل‌های تاشوی این شرکت مثل گلکسی زد فلیپ 5G یا گلکسی زد فولد 2 5G را قبل از خرید به مدت ۱۰۰ روز آزمایش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

سامسونگ برنامه‌ای را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد برخی موبایل‌های تاشوی این شرکت مثل گلکسی زد فلیپ 5G یا گلکسی زد فولد 2 5G را قبل از خرید به مدت ۱۰۰ روز آزمایش کنند.

به عبارت دیگر، اگر پس از ۹۹ روز استفاده از موبایل تاشوی سامسونگ، کاربر علاقه‌ای به خرید آن نداشته باشد، می‌تواند آن را بی‌قید و شرط به سازنده کره‌ای پس داده و هزینه پرداختی را به طور کامل پس بگیرد.

در شرایط عادی و بسته به سیاست‌های سامسونگ برای هر کشور، خریدار تنها چند روز برای پس فرستادن موبایل خریداری شده فرصت دارد. اما از آنجا که موبایل‌های تاشو گران قیمت و نوظهور هستند و بسیاری از کاربران نسبت به خرید آنها تردید دارند، سامسونگ می‌خواهد با این برنامه که فرصت امتحان کردن موبایل‌های تاشو به مدت بیش از ۳ ماه را می‌دهد، تعداد بیشتری از کاربران را به خرید آنها تشویق کند.

در یکی از تبلیغات سامسونگ که در وب سایت این شرکت قابل مشاهده است آمده: «گلکسی زد فلیپ 5G یا گلکسی زد فولد 2 5G را به خانه ببرید. ما به شما ۱۰۰ روز مهلت می‌دهیم تا آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که انتخاب درستی است.» سازنده کره‌ای همچنین تا ۵۵۰ دلار اعتبار برای معاوضه روی گوشی‌های مجاز و ۲۰۰ دلار اعتبار برای لوازم جانبی می‌دهد.

گلکسی زد فلیپ 5G تابستان امسال معرفی شد و ۱۱۹۹ دلار قیمت دارد و در مقایسه با نسخه استاندارد که به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز شده، از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس برخوردار است. گلکسی زد فولد 2 5G نیز تابستان معرفی شد و برچسب قیمت ۱۹۹۹ دلار را یدک می‌کشد. از ویژگی‌های جالب توجه این مدل می‌توان به نمایشگر وسیع ۷.۶ اینچی در حالت باز، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و ۱۲ گیگابایت رم اشاره کرد.

برنامه ۱۰۰ روزه سامسونگ تا اول آوریل (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) ادامه دارد و از طریق وب سایت این شرکت می‌توان در آن ثبت نام کرد. البته سامسونگ ایران هنوز چنین برنامه‌ای را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۶ اسفند ۱۳۹۹

    خیلی خوبه. تازه دارن از ایران یاد میگیرن چطوری به مشتری احترام بذارن!!!

مطالب پیشنهادی