ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می ۱۱ اولترا احتمالا برای اولین بار به سنسور GN2 سامسونگ مجهز می‌شود

نسل دوم حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ احتمالاً برای اولین بار در پرچمدار جدید شیائومی استفاده می‌شود. سامسونگ دیروز از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 رونمایی کرد. حسگر جدید از فوکوس خودکار و HDR ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

نسل دوم حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ احتمالاً برای اولین بار در پرچمدار جدید شیائومی استفاده می‌شود.

سامسونگ دیروز از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 رونمایی کرد. حسگر جدید از فوکوس خودکار و HDR بهتر نسبت به حسگر نسل قبل ISOCELL GN1 برخوردار است که اواسط سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

حال یکی از منابع آگاه حوزه تکنولوژی با نام کاربری Ice Universe در توییتر می‌گوید شیائومی می ‌۱۱ اولترا اولین موبایلی خواهد بود که به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ مجهز می‌شود. برخی از مشخصات این گوشی فاش شده که از دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز پریسکوپی و بزرگنمایی ۵ برابری و حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض خبر می‌دهد. پرچمدار جدید شیائومی در پنل جلو احتمالا به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

بر اساس گزارش‌هایی که پیشتر منتشر شده اند، شیائومی می ۱۱ اولترا چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۶.۸۱ اینچی OELD با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، اسپیکرهای تنظیم شده توسط هارمان کاردن، گواهی IP68، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات سیمی، ۵۰ وات بیسیم و ۱۰ وات بیسیم معکوس خواهد داشت. همچنین از نمایشگر ثانویه کنار ماژول دوربین برخوردار بوده و با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست کاربر خواهد رسید.

از جمله ویژگی‌های سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 نیز می‌توان به اندازه پیکسل ۱.۴ میکرون، فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel Pro و تکنولوژی ترکیب ۴ در ۱ پیکسل اشاره کرد که در واقع تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۲.۸ میکرون ایجاد می‌کند. این سنسور همچنین توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با رزولوشن 1080p با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه را دارد. علاوه بر این‌ها، به لطف الگوریتم موزائیک می‌تواند عکس‌ها را با رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسل ثبت کند.

شیائومی معمولاً جزو اولین شرکت‌هایی است که از سنسورهای ISOCELL سامسونگ در موبایل‌هایش استفاده می‌کند. ردمی نوت ۷ برای نخستین بار از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ISOCELL GM1 استفاده کرد و ردمی نوت ۸ پرو نیز برای اولین مرتبه به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GW1 مجهز شد. حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX اولین بار در می نوت ۱۰ استفاده شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی