ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی مفهومی گلکسی زد فلیپ ۳ از طراحی متفاوت آن خبر می‌دهد [تماشا کنید]

ویدیوی مفهومی به اشتراک گذاشته شده منتسب به گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ از تغییر طراحی چشمگیر آن نسبت به نسل قبلی خبر می دهد. سامسونگ سال گذشته نخستین گوشی تاشوی خود یعنی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

ویدیوی مفهومی به اشتراک گذاشته شده منتسب به گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ از تغییر طراحی چشمگیر آن نسبت به نسل قبلی خبر می دهد.

سامسونگ سال گذشته نخستین گوشی تاشوی خود یعنی گلکسی زد فلیپ را معرفی کرد و به فاصله چند ماه نسخه 5G آن را به بازار عرضه کرد. اکنون نوبت معرفی نسل بعدی گوشی‌های تاشو این سری رسیده است. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، ویدیویی مفهومی از این موبایل به اشتراک گذاشته شده که طراحی متفاوت آن را نشان می دهد.

حساب کاربری «Waqar Khan» ویدیوی مفهومی جذاب و دیدنی از گلکسی زد فلیپ ۳ به اشتراک گذاشته که موبایلی تاشو با بهره‌مندی از دوربین سه گانه در پنل پشتی همانند گلکسیS21 را نشان می‌دهد. به علاوه نمایشگر لمسی کوچکی نیز در پنل جلویی گوشی اضافه شده است.

اگر طراحی ارائه شده رد ویدیوی مفهومی صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد نسل بعدی موبایل تاشو این شرکت با دوربین سه گانه گلکسی S21 به بازار عرضه شود. گلکسی S21 طراحی به روز شده‌ای دارد و با توجه به مشخصات و محدوده قیمتی،‌ نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. پس منطقی است که سامسونگ چنین تصمیمی گرفته باشد.

علاوه بر دوربین پنل پشتی، در ویدیوی مفهوم، نمایشگر لمسی کوچکی دیده می‌شود که ساعت و تاریخ را نشان می‌دهد. به علاوه کاربران می‌توانند از طریق این نمایشگر نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنند.

البته هنوز به صورت مقطعی مشخص نیست که سامسونگ گوشی تاشو جدید را با چه نامی به بازار عرضه خواهد کرد. به علاوه هنوز تاریخ عرضه موبایل تاشو جدید سامسونگ نیز مشخص نشده است، اما با توجه به تاریخ رونمایی گلکسی زد فلیپ 5G،‌این احتمال وجود دارد که تابستان سال آینده گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی شود.

در نهایت باید دید آیا گوشی تاشو بعدی سامسونگ با نام احتمالی گلکسی زد فلیپ ۳ از طراحی ویدیوی مفهومی بهره خواهد برد یا با مشخصات و طراحی دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی