ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید انبوه آیپد پرو با نمایشگر مینی LED اوایل بهار آغاز می‌شود

با شروع تولید نمایشگرهای مینی LED از اواسط اسفندماه،‌ انتظار می‌رود تولید انبوه نسل جدید آیپد پرو اپل نیز طی سه ماه آینده آغاز شود تا در نیمه دوم ۲۰۲۱ شاهد رونمایی و عرضه آن ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

با شروع تولید نمایشگرهای مینی LED از اواسط اسفندماه،‌ انتظار می‌رود تولید انبوه نسل جدید آیپد پرو اپل نیز طی سه ماه آینده آغاز شود تا در نیمه دوم ۲۰۲۱ شاهد رونمایی و عرضه آن به بازار باشیم.

با توجه به خبرهای مختلفی که تاکنون منتشر شده، دیگر شکی نیست که اپل قصد دارد نسل بعدی آیپد پرو را با نمایشگر مینی LED معرفی و به بازار عرضه کند. آخرین گزارش منتشر شده از سوی«DigiTimes» حاکی از آن است که «Ennostar» تامین کننده نمایشگر اپل تولید پنل‌های مینی LED را از اواسط اسفندماه آغاز می‌کند.

گزارش منتشر شده با شایعه‌های قبلی در مورد معرفی آیپد پرو ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی مطابقت دارد. نکته مهم این است که اپل پس از عرضه آیپد پرو با نمایشگر مینی LED قصد دارد مک‌بوک‌های جدید را نیز به نمایشگرهایی با همین فناوری مجهز کند. نمایشگرهای مینی LED ضمن ارائه تصویری با کیفیت، کنتراست بهتری را ارائه می‌دهند و در کاهش مصرف انرژی نیز نقش مهمی دارند.

در گزارش‌های قبلی ذکر شده بود که ال‌جی قرار است نمایشگر مورد نیاز اپل را تامین کند. همچنین در گزارش‌های دیگری نیز آمده بود که اپل از تیرماه زنجیره تامین نمایشگرهای مینی LED‌ را برای تولید آیپد پرو نسل جدید آماده کرده است.

انتظار می‌رود نسل جدید آیپد پرو اپل با چیپست جدید A14X، پشتیبانی از شبکه 5G و نمایشگر مینی LED نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی شود. »مینگ چی کو» تحلیلگر معروف اپل نیز پیشتر گفته بود که احتمالا نخستین نسخه این سری، آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خواهد بود.

در گزارش دیگری نیز آمده است که اپل بعد از عرضه آیپد پرو با نمایشگر مینی LED قصد دارد مدل‌های جدید را با نمایشگر OLED ‌در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران قرار دهد. در نهایت باید دید اپل برای ادامه سال چه دستگاه هایی را معرفی و در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی