ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی گلکسی M62 سامسونگ اعلام شد: میان‌رده‌ای با باتری غول‌پیکر

سامسونگ قصد دارد چهارشنبه هفته آینده مورخ سیزدهم اسفند ماه گوشی هوشمند میان رده گلکسی M62 را که همتای گلکسی F62 عرضه شده در بازار هند است،‌ معرفی و در بازارهای خارج از هند در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

سامسونگ قصد دارد چهارشنبه هفته آینده مورخ سیزدهم اسفند ماه گوشی هوشمند میان رده گلکسی M62 را که همتای گلکسی F62 عرضه شده در بازار هند است،‌ معرفی و در بازارهای خارج از هند در دسترس کاربران قرار دهد.

با وجودی که سامسونگ هنوز به صورت رسمی گلکسی M62 را رونمایی نکرده، اما پوستر رسمی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته‌ که تاریخ رونمایی در آن قید شده است. به علاوه در صفحه رسمی فیسبوک این شرکت به این موضوع اشاره شده که موبایل جدید به‌زودی در مالزی عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات میان‌رده جدید کره‌ای‌ها در دست نیست، اما با توجه به اطلاعات درج شده در پوستر رسمی، به نظر می‌رسد باید منتظر موبایلی با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشیم.

با توجه به اینکه گلکسی M62 در واقع همان گلکسی F62 عرضه شده در هند است، در نتیجه انتظار می‌رود هر دو دستگاه مشخصات سخت افزاری مشابهی داشته باشند. گلکسی F62 با بهره‌مندی از چیپست قدرتمند اگزینوس ۹۸۲۵، رم ۶ و ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شد. احتمالا گلکسی M62 هم از همین مشخصات بهره خواهد برد.

گلکسی M62

از طرفی با توجه به اینکه گلکسی F62 با رابط کاربری One UI 3.1 عرضه شده، احتمال دارد گلکسی M62 نیز با همین نسخه رابط کاربری در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین انتظار می‌رود با توجه به رندرهای رسمی منتشر شده، این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی، طوسی و سبز در دسترس کاربران قرار گیرد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند نیز منتشر نشده،‌ اما با توجه به اینکه گلکسی F62 در بازار هند با قیمت ۳۳۱ دلار عرضه می‌شود،‌ انتظار می‌رود گلکسی M62 هم با قیمتی در همین محدوده در دسترس کاربران قرار گیرد.

در نهایت باید منتظر ماند و دید سامسونگ موبایل میان‌رده جدیدش را با چه مشخصاتی رونمایی و به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی