ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انکر از پاوربانک سازگار با مگ‌سیف برای سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد

شرکت انکر از پاوربانک جدید خود سازگار با فناوری مگ‌سیف رونمایی کرد. این وسیله با آهنربا به پنل پشتی آیفون متصل شده و آن را بدون نیاز به کابل شارژ می‌کند. شایعاتی مبنی بر ساخت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

شرکت انکر از پاوربانک جدید خود سازگار با فناوری مگ‌سیف رونمایی کرد. این وسیله با آهنربا به پنل پشتی آیفون متصل شده و آن را بدون نیاز به کابل شارژ می‌کند.

شایعاتی مبنی بر ساخت پاوربانک مگ‌سیف برای آیفون ۱۲ توسط اپل منتشر شده و حالا انکر با رونمایی از محصول مشابه به نوعی پیش دستی کرده است. این پاوربانک که Anker PowerCore Magnetic 5K Wireless Power Bank نام دارد، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی داشته و به لطف تعبیه چراغ‌های LED می‌توان از میزان شارژ باقی مانده باخبر شد و آن را از طریق درگاه USB-C شارژ کرد.

انکر می‌گوید این پاوربانک با شارژ کامل می‌تواند باتری آیفون ۱۲ مینی را از ۰ تا ۱۰۰ درصد، آیفون ۱۲ را از ۰ تا ۹۵ درصد، آیفون ۱۲ پرو را از ۰ تا ۹۷ درصد و آیفون ۱۲ پرو مکس را از ۰ تا ۷۵ درصد شارژ کند. یکی از مزیت‌های جالب PowerCore این است که می‌توان حین شارژ از آیفون استفاده کرد. هر چند همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، ضخامت آیفون با وجود آن زیاد می‌شود بنابراین به نظر نمی‌رسد بتوان برای مدت زمان طولانی از موبایل در این وضعیت استفاده کرد.

با اینکه PowerCore با سیستم مگ‌سیف سازگار است، اما یک وسیله جانبی رسمی نیست، به همین دلیل توان شارژ آن تنها ۵ وات است. شایعه شده اپل هم در حال توسعه پاوربانک سازگار با مگ‌سیف است که احتمالاً مشابه شارژ مگ‌سیف، قادر به تأمین انرژی آیفون‌ها با توان ۱۵ وات خواهد بود.

خبرگزاری بلومبرگ هفته گذشته با انتشار گزارشی از ساخت پاوربانک مگ‌سیف توسط اپل برای سری آیفون ۱۲ خبر داد و افزود اپل «دستکم یک سال» سرگرم توسعه این محصول بوده و ممکن است در ماه‌های آینده از آن رونمایی کند.

PowerCore از هم اکنون از آمازون قابل پیش خرید بوده و از تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی