ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو با جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD معرفی شدند

نسخه جدید لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو با بهبودهای سخت افزاری و همچنین نمایشگر بهتر معرفی شدند که از میان آن‌ها می‌توان به تینک‌پد X13 و X13 یوگا اشاره کرد. لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو به جدیدترین پردازنده‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

نسخه جدید لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو با بهبودهای سخت افزاری و همچنین نمایشگر بهتر معرفی شدند که از میان آن‌ها می‌توان به تینک‌پد X13 و X13 یوگا اشاره کرد.

لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو به جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD مجهز شده‌اند، از نمایشگر ارتقایافته بهره می‌برند و همچنین بهبودهای دیگری را تجربه کرده‌اند که در ادامه نگاه دقیق‌تری به آن‌ها خواهیم داشت.

لنوو تینک‌پد X13 و X13 یوگا

این محصولات را می‌توان با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core vPro یا سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD سفارش داد. بالاترین نسخه آن‌ها به نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن WQXGA و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ مجهز می‌شوند که از فناوری کاهش نور آبی بهره می‌برند.

این لپ‌تاپ‌ها با گرافیک «Iris Xe» اینتل یا گرافیک‌های رادئون AMD به فروش می‌رسند. لنوو برای این محصولات وای فای ۶ یا 6E ‌درنظر گرفته و می‌توان آن‌ها را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G هم سفارش داد.

از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به سیستم اسپیکر دالبی، قابلیت‌های امنیتی ThinkShield شامل سنسور اثر انگشت و همچنین وبکم فول اچ‌دی اشاره کرد.

تینک‌پد لنوو

لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد T

این سری از لپ‌تاپ‌های تینک‌پد لنوو هم بروزرسانی شده‌اند و می‌توان آن‌ها را با پردازنده مشابه با تینک‌پد X13 سفارش داد. سری تینک‌پد T در دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی وارد بازار می‌شوند که در بالاترین مدل از رزولوشن UHD بهره می‌برند و از استاندارد HDR دالبی ویژن پشتیبانی می‌کنند.

کاربران برای گرافیک انتخاب‌های بیشتری نسبت به X13 دارند و می‌توانند آن‌ها را با گرافیک‌های UHD یا Iris Xe اینتل سفارش دهند یا با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 خریداری کنند. علاوه بر این، در مدل‌های AMD از گرافیک رادئون استفاده می‌شود.

این محصولات همچنین با توجه به پردازنده به وای فای ۶ و 6E مجهز شده‌اند و می‌توان آن‌ها را با پشتیبانی از شبکه 5G هم سفارش داد. ضمنا این لپ‌تاپ‌ها از ویژگی‌های امنیتی و صوتی مشابه با سری تینک‌پد X13 بهره می‌برند.

سری تینک‌پد L

تینک‌پد لنوو

این محصولات از نظر پردازنده و گرافیک تفاوتی با سری تینک‌پد T ندارند، اما در بخش نمایشگر در بالاترین نسخه از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برند. علاوه بر این، دیگر خبری از پشتیبانی از شبکه 5G و همچنین وبکم فول اچ‌دی در آن‌ها نیست. با این حال از ویژگی‌های امنیتی مشابه با محصولات قبلی و همچنین صدای دالبی پشتیبانی می‌کنند.

سری تینک‌پد P

تینک‌پد لنوو

از نظر پردازنده و نمایشگر تفاوتی میان این محصولات و لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد T وجود ندارد، با این حال می‌توان آن‌ها را با کرافیک رادئون پرو در مدل AMD سفارش داد. از دیگر ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از وای ۶ و 6E، وبکم اچ‌دی، سیستم اسپیکر استریو و قابلیت‌های امنیتی ThinkShield اشاره کرد.

در ادامه قیمت و تاریخ عرضه این محصولات را مشاهده می‌کنید:

همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، برخی از این محصولات از ماه آینده میلادی وارد بازار می‌شوند و اکثر آن‌ها قیمت پایه بیش از ۱۰۰۰ دلار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohamad Reza
    Mohamad Reza | ۶ اسفند ۱۳۹۹

    یو دونت نو می، دونت اور تینک، تینک یو نو می

مطالب پیشنهادی