ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی از ۳ موبایل سری W41 با چیپست هلیو G35 رونمایی کرد

ال‌جی از سه گوشی اقتصادی «W41»، «W41 پلاس» و «W41 پرو» با بهر‌ه‌مندی از چیپست هلیو G35 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در هند رونمایی کرد. هر سه گوشی هوشمند جدید این سری از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

ال‌جی از سه گوشی اقتصادی «W41»، «W41 پلاس» و «W41 پرو» با بهر‌ه‌مندی از چیپست هلیو G35 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در هند رونمایی کرد.

هر سه گوشی هوشمند جدید این سری از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می‌برند. شدت روشنایی نمایشگر موبایل‌های جدید ال‌جی ۴۰۰ نیت و تراکم پیکسلی نمایشگر نیز ۲۸۶ PPI است.

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هر سه نسخه، در حفره روی نمایشگر در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر تعبیه شده است. در پنل پشتی هر سه موبایل نیز دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

همه اعضای این سری از چیپست هلیو G35 مدیاتک بهره می‌برند و در واقع تنها تفاوت سه عضو این سری به ظرفیت رم و حافظه آنها مربوط می‌شود.

ال‌جی W41 با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی، نسخه پلاس با رم ۴ گیگابایت و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و درنهایت نسخه پرو با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

گوشی‌های هوشمند سری W41 از دو سیم کارت، شبکه 4G،‌ وای فای، بلوتوث 5.0 و GPS‌پشتیبانی می‌کنند. هرسه مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت هستند و با نسخه اندروید ۱۰ به بازار عرضه می‌شوند. حسگر اثر انگشت نیز در پنل پشتی همه اعضای این سری جای گرفته است.

گوشی های هوشمند ال‌جی W41، ال‌جی W41‌پلاس و درنهایت ال ‌جی W41‌پرو در دو رنگ متفاوت آبی به نام‌های آبی لیزری و آبی جادویی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

ال‌جی W41‌ با قیمت ۱۸۶دلار،‌ نسخه پلاس با قیمت ۲۰۰ دلار و درنهایت نسخه پرو ال‌جی W41‌با قیمت ۲۱۴ دلار به فروش می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی