ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به گوشی تاشوی هواوی میت X2 [تماشا کنید]

میت X2 جدیدترین گوشی تاشو هواوی با چیپست قدرتمند کرین ۹۰۰۰، مجهز به دوربین چهارگانه و دو نمایشگر با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی است. در ویدیوهای منتشر شده از این موبایل پک کامل جعبه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹

میت X2 جدیدترین گوشی تاشو هواوی با چیپست قدرتمند کرین ۹۰۰۰، مجهز به دوربین چهارگانه و دو نمایشگر با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی است. در ویدیوهای منتشر شده از این موبایل پک کامل جعبه و مشخصات ظاهری و قابلیت‌های آن به نمایش گذاشته شده‌اند.

همان‌طور که در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده مشاهده می‌کنید،‌ هواوی محافظ هر دو نمایشگر دستگاه را پیش از عرضه روی صفحه نمایش‌ها قرار داده است. در داخل جعبه موبایل علاوه بر گوشی هوشمند تاشو،‌ سوپر شارژر ۶۶ واتی و هدفون دیده می‌شود.

علاوه بر این هواوی در جعبه میت ایکس ۲ کیف چرمی در ابعاد گوشی قرار داده است تا کاربران بتوانند موبایل تاشو جدید خود را برای محافظت بیشتر در آن قرار دهند.

هواوی میت ایکس ۲ از دو نمایشگر داخلی و بیرونی بهره می‌برد. نمایشگر داخلی این گوشی هوشمند ۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل و نمایشگر بیرونی ۶.۴۵ اینچی با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۱۶۰ پیکسل است. هر دو نمایشگر گوشی تاشو هواوی از نوع OLED  و نرخ تازه سازی آنها حداکثر ۹۰ هرتز است.

نمایشگرهای داخلی و بیرونی گوشی تاشو هواوی از نمایشگر گلکسی زد فولد 2 با ابعاد ۷.۶ و ۶.۲ اینچی کمی بزرگتر است. چینی‌ها دومین گوشی تاشو خود را با چیپست قدرتمند کرین ۹۰۰۰، رم ۸ گیگابایتی و باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی  در دسترس کاربران قرار می‌دهند.

در پنل پشتی جدیدترین گوشی تاشو هواوی،‌ ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض،‌ ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری و در نهایت دوربین دوربین ۸ مگاپیکسلی SuperZoom با بزرگنمایی اپتیکال ده برابری جای گرفته است.

هواوی میت ایکس ۲ مجهز به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که در قسمت بیرونی دستگاه قرار دارد. نمایشگر داخلی گوشی فاقد دوربین سلفی است. هواوی میت ایکس ۲ از امروز با قیمت ۲۷۸۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی