ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A32 4G معرفی شد؛ اولین میان‌رده سامسونگ با نمایشگر 90 هرتز

سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی A32 4G به عنوان اولین موبایل سری A مجهز به نمایشگر با نرخ تازه سازی 90 هرتز رونمایی کرد. اوایل بهمن ماه کره‌ای‌ها از نسخه 5G گلکسی A32 مجهز به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷

سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی A32 4G به عنوان اولین موبایل سری A مجهز به نمایشگر با نرخ تازه سازی 90 هرتز رونمایی کرد.

اوایل بهمن ماه کره‌ای‌ها از نسخه 5G گلکسی A32 مجهز به چیپست دایمنسیتی 720 در اروپا رونمایی کردند‌، اما قضیه به همین جا ختم نشد و سامسونگ تصمیم گرفته نسخه دیگری از همین موبایل را با پشتیبانی از شبکه 4G و با مشخصات متفاوت‌تری رونمایی کند.

گلکسی A32 4G از نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD  و نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت موبایل جدید با نمایشگر AMOLED‌ یکپارچه شده است.

گوشی هوشمند جدید کره‌ای‌ها با وزن 184 گرم و ابعادی برابر با 158.9 در 73.6 در 8.4 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در پنل جلویی دستگاه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و در پنل پشتی نیز دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و درنهایت حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گلکسی A32 4G مجهز به چیپست هشت هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. برخی شایعه‌ها حاکی از آن است که تراشه مذکور هلیو G85 است، اما سامسونگ این موضوع را هنوز به صورت رسمی تایید نکرده است. موبایل جدید  با رم 4، 6 و 8 گیگابایتی در کنار حافظه ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی با قابلیت افزایش ظرفیت حافظه از طریق microSD به بازار عرضه می‌شود.

موبایل جدید کره‌ای‌ها از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی و در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و بنفش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه‌های 4G و 5G گلکسی A32 تنها از نظر چیپست با یکدیگر تفاوت ندارند. مدل 5G از نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن +HD  و نرخ تازه سازی 60 هرتز بهره می‌برد. همچنین نسخه 5G مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بوده و حسگر اثر انگشت در لبه کناری دستگاه قرار گرفته است.

سامسونگ اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه موبایل جدید به صورت رسمی منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی