ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Night of the Full Moon؛ ماجراجویی با شنل قرمزی

چند وقتی است که بازی‌های کارتی خوبی در حال انتشار هستند و حالا پس از بازی موفق Slay the Spire نوبت به بازی Night of the Full Moon رسیده که بازیکنان را با خود همراه می‌کند ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

چند وقتی است که بازی‌های کارتی خوبی در حال انتشار هستند و حالا پس از بازی موفق Slay the Spire نوبت به بازی Night of the Full Moon رسیده که بازیکنان را با خود همراه می‌کند تا داستان شنل قرمزی را با استفاده از کارت‌ها جلو ببرند.

داستان بازی برگرفته از همان داستان کلاسیک شنل قرمزی و گرگ بدجنسی است که می‌خواست شکارش کند اما شنل قرمزی این بازی کمی با دختر بامزه و شاید لوس داستان اصلی متفاوت است و بسته به این که چطور بازی را جلو ببرید می‌تواند به شوالیه، جادوگر، راهبه و .... تبدیل شود.

با کمی تغییر داستان بازی در شب ماه کامل اتفاق می افتد که مادربزرگ شنل قرمزی در جنگل سیاه گم می‌شود و نوه‌اش را به دل یک ماجراجویی جالب می‌برد که مجبور می‌شود با انسان‌ها، گرگینه‌ها و الف‌هایی سر و کله بزند که همگی قصد کشتنش را دارند.

شما که نقش شنل قرمزی را بر عهده دارید در برابر تمام این خطرات باید با یک دسته کارت از خودتان محافظت کنید پس دو اصل مهم پیش روی شما خواهد بود: از کارت‌هایی که دارید هوشمندانه استفاده کنید و سعی کنید تا کارت‌های قدرتمندتر را به دست بیاورید.

گیم‌پلی بازی روان است و مشکل خاصی ندارد و طراحی مراحل هم کاملا منطقی است؛ به طوری که از ساده به سخت چیده شده و در همان مراحل اول زیر و بم بازی را یاد می‌گیرید ولی در مراحل بالاتر سختی مبارزات به شانس و البته تعداد کارت‌هایتان بستگی دارد.

بازی مثل یک کتاب داستان به فصل‌های مختلف تقسیم شده و با گذراندن هر فصل در برابر تعدادی از دشمنان قرار می‌گیرید که در حقیت شما را برای باس فایت آخر فصل و مبارزه با شخصیت‌های اصلی داستان آماده می‌کنند. داستان بازی هم پایان‌های مختلفی دارد و بستگی دارد که شما در طی مسیر دست به چه انتخاب‌هایی بزنید.

با توجه به تعدد کاراکتر‌ها و تنوعی که در گیم‌پلی وجود دارد می‌توانید پس از تمام شدن هر فصل دوباره همان فصل را با سطح سختی کمتر یا بیشتر و هم‌چنین کاراکترهای متفاوت تجربه کنید تا جایی که تمام پایان‌های داستانی را ببینید.


کاراکترها می‌توانند توانایی‌های جدید کسب کنند و سطح کارت‌ها هم قابل ارتقا است که طبیعتا قدرت حمله و دفاع و سایر عملکردها را افزایش می‌دهد اما ارتقای کارت‌ها چندان کار راحتی نیست و گاهی اوقات خیلی زمان‌بر است.

علاوه بر کیفیت خوب گیم‌پلی، یکی از نقاط قوت بازی Night of the Full Moon طراحی بصری خوب این بازی است که توانسته تمام اتفاقات را به خوبی به تصویر بکشد هر چند که داستان در تاریکی شب روایت می‌شود.

در کل می‌توانیم بگوییم بازی Night of the Moon یکی از چشم نواز‌ترین بازی‌های کارتی است که گیم‌پلی روانی دارد و به خوبی ساخته شده بنابراین اگر دلتان می‌خواهد ماجراجویی، رقابت و استراتژی را تجربه کنید این بازی انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

 Night of the Full Moon

Night of the Full Moon

سازنده: Giant Network قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 976.8/394 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی