ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آنر به‌زودی از اولین موبایل تاشو، چند میان‌رده و یک تبلت پرچمدار رونمایی می‌کند

افشاگر معروف شبکه اجتماعی چینی Weibo، در پست جدیدی فاش کرده که آنر چه محصولاتی را در دنباله سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد. برخی از این اطلاعات با آن‌چه پیش‌تر از منابع متفاوت شنیده بودیم ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۳

افشاگر معروف شبکه اجتماعی چینی Weibo، در پست جدیدی فاش کرده که آنر چه محصولاتی را در دنباله سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد. برخی از این اطلاعات با آن‌چه پیش‌تر از منابع متفاوت شنیده بودیم مطابقت دارد و احتمالش بیشتر است که درست باشد.

بر اساس اعلام حساب کاربری Digital Chat Station، آنر به‌زودی می‌خواهد چند موبایل میان‌رده و پایین‌رده جدید معرفی کند. فعلا نمی‌دانیم که این محصولات شامل چه مدل‌هایی خواهند بود، اما انتظار داریم که در ادامه سال آنر 11، آنر 11 ایکس و شاید چند مدل دیگر از این خانواده را ببینیم. همچنین حدس می‌زنیم که گوشی پایین‌رده این شرکت جانشینی برای آنر 9A باشد و با نام آنر 10A به بازار بیاید.

افزون بر این، گفته شده که گوشی تاشوی آنر مجیک نیز در دنباله سال با یک تبلت پرچمدار از راه می‌رسد. پیش‌تر برخی گزارش‌ها اعلام کرده بودند که سری مجیک احتمالا امسال برمی‌گردد و مدل جدید آن تاشو خواهد بود. این مسئله اهمیتی زیادی برای آنر دارد، چون هنوز وارد بازار گوشی‌های تاشو نشده است. تبلت آنر هم باید وارثی برای آنر V6 باشد که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

منبع گزارش امروز می‌گوید پرچمدار بعدی آنر که باید با اسم آنر ۴۰ معرفی شود از یک پردازنده جدید استفاده می‌کند و در ماه مه یا ژوئن عرضه خواهد شد. او مدعی است که یکی از نقاط قوت و عوامل فروش احتمالی آنر ۴۰ دوربین آن خواهد بود. چون آنر پیشرفت‌های چشمگیر هواوی در حوزه دوربین را به ارث برده و حالا آن‌ها را تحت مالکیت خود قرار داده و بهتر می‌تواند از این ویژگی‌ها استفاده کند.

آنر پس از جدایی از هواوی حالا برنامه‌های زیادی در سر دارد و مشغول کار روی محصولات مختلفی است. جذاب‌ترین محصول امسال این شرکت می‌تواند اولین موبایل تاشوی آن‌ها باشد و امیدواریم که به‌زودی اخبار بیشتری را در این رابطه بشنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی