ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش ویدیویی: معرفی ثروتمند‌ترین افراد حوزه تکنولوژی

ثروتمندترین افراد دنیا

در میان ثروتمندترین افراد دنیا و مشهورترین افرادی که ثروتشان سر به فلک کشیده همیشه نام برخی از بزرگان دنیای فناوری هم به چشم می خورد. افرادی که همچنان در صدر قدرت به سر می‌برند یا زمانی مدیر عامل و موسس کمپانی‌های خود بوده‌اند و این روزها دوران بازنشستگی را سپری می‌کنند. نکته جالب این است که وقتی به لیست ثروتمندترین افراد حوزه تکنولوژی نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم بسیاری از این افراد دانشگاه و تحصیلات عالیه را رها کرده‌اند و سراغ علاقه‌شان رفته‌اند. قطعا در اینکه استعداد نقش بزرگی برای رسیدن به موفقیتشان ایفا کرده شکی وجود ندارد. اما نمی‌توان سخت‌کوشی و شکست‌ناپذیری این افراد را نیز نادیده گرفت.

تماشای ویدیو از آپارات:

تماشای ویدیو از یوتیوب: 

https://www.youtube.com/watch?v=dYnTmqpDits&t=22s

تا چند سال گذشته زمانی که به ثروتمندترین افراد دنیا فکر می‌کردیم اولین اسمی که به ذهنمان می‌رسید بیل گیتس بود. بنیان‌گذار و مدیرعامل مایکروسافت که برای مدت زمانی نسبتا طولانی این عنوان را از آن خود کرده بود. اما لیست مورد نظرمان تا این لحظه تغییرات بزرگی داشته است. با بزرگ‌تر شدن آمازون نام موسس این فروشگاه‌ یعنی جف بزوس وارد لیست شده. از طرفی ایلان ماسک با کمپانی‌های متنوع و متفاوتش نیز جزو نفرات اول لیست محسوب می‌شود. این روزها کشمش‌های فراوانی برای تعیین فرد اول این لیست وجود دارد. رقابتی سخت میان جف بزوس و ایلان ماسک ایجاد شده و مشخص نیست که سرانجام کدام یک رتبه اول را از آن خود می‌کند. 

درواقع نوسانات مربوط به سهام کمپانی‌های ایلان ماسک موجب شده تا جایگاه اول و دوم لیست مدام تغییر کند. از دیگر اسامی جالبی که در این لیست می‌توانیم ببینیم سرگی برین و لری پیج است. موسسان گوگل با ثروتی یکسان دو جایگاه پشت سر هم را از آن خود کرده‌اند. درواقع این لیست به ما نشان می‌دهد که چطور روزی پروژه‌ها و تحقیقات دانشجویی چند جوان تبدیل به کمپانی‌های بزرگی شده که میلیاردها دلار ارزش دارند. برای آشنا شدن با لیست ده فرد ثروتمند در دنیای تکنولوژی همراهمان باشید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.