ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاه نزدیک به تسلا مدل S جدید؛ بهبود دوربین‌ها برای تطابق با نسل جدید اتوپایلوت

نخستین نسخه از تسلا مدل S به روز رسانی شده، در فضای عمومی دیده شد. این خودرو در منطقه Carmel در کالیفرنیا شکار شده است. این عکس شکار شده، در شرایطی که بسیاری از مردم ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

نخستین نسخه از تسلا مدل S به روز رسانی شده، در فضای عمومی دیده شد. این خودرو در منطقه Carmel در کالیفرنیا شکار شده است. این عکس شکار شده، در شرایطی که بسیاری از مردم از تغییرات به وجود آمده در تسلا مدل S خبر ندارند، سوژه‌ای ارزشمند می‌تواند باشد. در همین حال، سوالات فراوانی پیرامون طراحی داخلی مدل S جدید به وجود آمده است. به خصوص درباره شکل کنسول مرکزی و غربیلک فرمان آن. اما آیا موارد دیگری هم در این نسخه به روز رسانی شده وجود دارند؟ جواب مثبت است و به وضوح می‌توان وجود دوربین های بزرگتر برای دریافت تصاویر جانبی را بر روی گلگیرهای جلو مشاهده کرد.

اولین نکته، دوربین‌های دید جانبی مدل S جدید است که بسیار بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی شده اند. در واقع، تسلا همچنان می‌خواهد که خودروهای جدیدش را به تمام سخت افزارهای لازم برای رسیدن به بالاترین سطح خود ران، مجهز کند.

آن طور که به گوش می‌رسد، تسلا در بخش‌های نرم افزاری مربوط به تکنولوژی خودران مدل S هم تغییرات بسیاری به وجود آورده است. با این اوصاف، نصب سخت افزارهای جدید در جهت ارتقای سطح خود ران این محصول، اصلا جای تعجب ندارد.

این تصاویر اولیه از نخستین نسخه موجود از مدل S جدید در خیابان‌ها را فردی به نام Nick George در توییتر منتشر کرده است. او قادر بوده که به تنهایی تا حد ممکن، به مدل S جدید پارک شده در گوشه خیابان نزدیک شود. بنابراین توانسته تصاویر خوبی هم از فضای داخلی این خودرو تهیه کند.

در عین حال، طراحی بیرونی مدل S جدید را نیز می‌توانیم بار دیگر از زاویه‌های مختلف، نظاره گر باشیم. این تصاویر به سرعت در حال اشتراک گذاری در شبکه‌های مجازی هستند و بسیاری از فن پیج‌های تسلا هم آنها را باز نشر کرده اند. اگرچه تسلا هنوز به طور رسمی، وجود دوربین‌های بزرگ در مدل S جدید را تایید نکرده است، اما انتشار این تصاویر، حدس و گمان‌های ما در این رابطه را بیشتر کرد.

قبلا هم گزارش‌هایی به دستمان رسیده بود که دوربین‌های بیرونی تسلا، قادر به تهیه تصویر از تمام زوایای خودرو نیستند. این مسئله در تقاطع‌ها، تبدیل به یک چالش اساسی می‌شود. چرا که خودروهایی که از دو طرف وارد تقاطع می‌گردند، باید آنالیز شوند.

اگرچه درستی هیچ یک از آن گزارش‌ها را نمی‌شد تایید کرد، اما تصمیم تسلا به نصب دوربین‌های بزرگتر، می‌تواند نشانه‌ای قوی از این موضوع باشد. امیدواریم که تسلا به زودی در رابطه با این دوربین‌ها، ابهام زدایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohamad Reza
    Mohamad Reza | ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

    عکسی که توی مطلب گذاشتین رو قبلا دیده بودیم و بعید میدونم این منظورتون باشه، عکسایی که ازشون گفتین کجاست؟

    • Mohamad Reza
      Mohamad Reza | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

      تصاویر داخلی که توی مطلب گفتین

  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

    انقد این تصاویر تصاویر میکنین کجاس دقیقا؟ یه عکس بیشتر ک نبود

مطالب پیشنهادی