ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آزمایش سرویس توییتر Spaces بالاخره روی اندروید آغاز شد

با توجه به محبوبیت چشمگیر شبکه اجتماعی صوتی کلاب‌هاوس (Clubhouse) حالا شرکت‌های زیادی در تلاش‌اند تا سهمی از این بازار داشته باشند. یکی از این شرکت‌ها توئیتر است که با سرویس جدیدی به نام Twitter ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

با توجه به محبوبیت چشمگیر شبکه اجتماعی صوتی کلاب‌هاوس (Clubhouse) حالا شرکت‌های زیادی در تلاش‌اند تا سهمی از این بازار داشته باشند. یکی از این شرکت‌ها توئیتر است که با سرویس جدیدی به نام Twitter Spaces سعی دارد امکان گفتگوی صوتی را برای کاربران خود فراهم کند و به‌تازگی این ویژگی را روی اندروید آزمایش کرده است.

قابلیت «توییتر اسپیسز» (Twitter Spaces) درست مثل ویژگی‌هایی نظیر توئیت‌های صوتی تاکنون فقط روی نسخه iOS توییتر وجود داشت و کاربران اندروید از آن بی‌بهره بودند. ولی تا همین حالا افراد زیادی در حالت آزمایشی از این قابلیت استفاده کرده‌اند. اکنون شماری از کاربران اندروید گزارش داده‌اند که قابلیت توییتر اسپیسز برای آن‌ها فعال شده است. البته کاربران برای دسترسی به این سرویس باید نسخه بتای خاصی از اندروید را دانلود کنند.

ولی نکته این‌جاست که چون عرضه توییتر اسپیسز روی اندروید هنوز رسما معرفی شده و چون نسخه پایدار توئیتر این قابلیت را ارائه نمی‌کند، باید انتظار داشته باشیم که مشکلات و باگ‌های زیادی را روی این سرویس ببینیم. بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست آمده، ظاهرا بخش کپشن‌ها دچار مشکل است، و علاوه بر این خود شما نمی‌توانید فضای گفتگو بسازید و صرفا می‌توانید به فضای گفتگوی دیگران محلق شوید. ولی همین که بالاخره امکان دسترسی به این سرویس برای کاربران اندروید هم فعال شده به خودی خود جذاب است و ما را برای عرضه نهایی آن هیجان‌زده می‌کند.

اپلیکیشن کلاب‌هاوس در طول دوره همه‌گیری ویروس کرونا به محبوبیت رسید و به دنبال توییت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در عرض چند هفته میلیون‌ها کاربر جدید در آن ثبت نام کردند. البته ثبت نام در این شبکه اجتماعی فعلا فقط از طریق دعوت‌نامه انجام می‌شود و نسخه اندروید آن منتشر نشده است. فیسبوک هم در تلاش است تا قابلیت مشابهی را برای گفتگوهای صوتی در اختیار کاربران پلتفرم خودش قرار دهد و از رقبا عقب نماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی