ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زی فولد ۲
موبایل

تولید گوشی هوشمند تاشوی گوگل یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شد

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «جان پراسر» (Jon Prosser)، اخیرا در صفحه توییتر خود اعلام کرده که گوگل پیکسل فولد محصولی واقعی است. این منبع که معمولا در زمینه افشای اطلاعات اپل فعالیت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۵

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «جان پراسر» (Jon Prosser)، اخیرا در صفحه توییتر خود اعلام کرده که گوگل پیکسل فولد محصولی واقعی است. این منبع که معمولا در زمینه افشای اطلاعات اپل فعالیت می‌کند، فعلا اطلاعات بیشتری از موبایل تاشوی گوگل ارائه نکرده، ولی او قبلا هم شایعات دقیقی را درباره محصولات پیکسل فاش کرده بود.

تحلیل‌گر و فعال حوزه نمایشگرها، «راس یانگ» (Ross Young)، در پاسخ به توییت پراسر اطلاعات بیشتری را در این زمینه به اشتراک گذاشت. او که قبلا در ماه دسامبر از عرضه گوشی‌های تاشوی گوگل، اوپو، ویوو و شیائومی خبر داده بود، حالا دوباره بر این ادعا تاکید کرده است. یانگ قبلا گفته بود: «نیمه دوم سال ۲۰۲۱ بازه زمانی جذابی برای تلفن‌های هوشمند تاشو خواهد بود. حداقل ۳ مدل از سامسونگ، ۴ مدل از اوپو، ویوو و شیائومی و ۱ مدل از گوگل معرفی می‌شوند.»

چند روز پیش خبرگزاری The Elec در گزارشی مدعی شد که سامسونگ وظیفه تامین پنل‌های تاشوی OLED چند شرکت مختلف از جمله گوگل را برعهده می‌گیرد. منابع کره‌ای یادآور شدند که شرکت‌هایی مثل اوپو و شیائومی مشغول کار روی گوشی‌هایی شبیه گوشی‌های تاشوی سامسونگ هستند. آن‌ها اطلاعات زیادی را درباره موبایل تاشوی گوگل ارائه نکردند، اما انتظار دارند که این دستگاه در داخل نمایشگری ۷۶. اینچی داشته باشد. این تلفن هوشمند باید در دنباله سال جاری میلادی به بازار بیاید.

گوگل چند وقتی است که مشغول بهینه‌سازی اندروید برای گوشی‌های تاشو بوده، بنابراین عرضه یک موبایل تاشو چندان دور از ذهن نیست. در حال حاضر، سامسونگ و هواوی تنها بازیگران بزرگ بازار گوشی‌های تاشو هستند، اما شرکت‌های دیگر مثل موتورولا هم محصولات خود را معرفی کرده‌اند.

انتظار نداریم که تلفن هوشمند تاشوی گوگل لزوما محصول رده بالا و پریمیومی باشد. این دستگاه‌ها به خودی خود گران قیمت‌اند و کمتر کسی می‌تواند آن‌ها را خریداری کند. علاوه بر این، گوشی‌های تاشو نسبت به گوشی‌های عادی شکنندگی بیشتری دارند و گوگل هم در زمینه ساخت سخت‌افزار کارنامه چندان درخشانی ندارد. در نتیجه باید منتظر بمانیم تا ببینیم که خروجی کار مهندسان این شرکت چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی