ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Tiny Bubbles
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Tiny Bubbles؛‌ یک معمای حبابی

پیدا کردن بازی‌های پازلی برای موبایل کار راحتی است اما پیدا کردن عناوین متفاوت و خلاقانه به همین راحتی‌ها نیست. بازی Tiny Bubbles علاوه بر داشتن تمام این نقاط مثبت با تبدیل کردن ایده‌ی حباب‌بازی ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

پیدا کردن بازی‌های پازلی برای موبایل کار راحتی است اما پیدا کردن عناوین متفاوت و خلاقانه به همین راحتی‌ها نیست. بازی Tiny Bubbles علاوه بر داشتن تمام این نقاط مثبت با تبدیل کردن ایده‌ی حباب‌بازی کودکی‌ها به یک بازی معمایی چالش‌برانگیز، هم جوایز زیادی را از آن خودش کرده و هم به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل تبدیل شده است.

پازل‌های این بازی بر اساس تطابق رنگ‌ها طراحی و ساخته شده. برای حل کردن پازل هر مرحله باید حباب‌های رنگی مختلف را در توده‌ی حباب‌های رنگی به طوری بچینید که حباب‌های هم رنگ بترکند و این تا جایی ادامه پیدا می‌کند که دیگر هیچ حبابی باقی نماند. اما این پایان بازی نیست شما می‌توانید رنگ‌ها را هم ترکیب کنید و خودتان رنگ‌های جدیدی را به پازل وارد کنید تا بازی چالش برانگیزتر شود.

بازی Tiny Bubbles

با این که خود بازی ایده و ظاهری کاملا فانتزی دارد اما انیمیشن‌ها به قدری دقیق طراحی شده‌اند که همان حس ترکیدن حباب‌ها در دنیای واقعی را منتقل می‌کنند که بسیار رضایت‌بخش است و بدون شک از آن لذت می‌برید. یکی دیگر از چیزهایی که به جذابیت بازی Tiny Bubbles اضافه کرده، جلوه‌های صوتی مناسبی است که در بازی می‌شنوید و وقتی از هندزفری استفاده کنید شبیه به تجربه‌ی یک صدای ASMR است که لذت بازی را دو برابر می‌کند و احساس آرامش را منتقل می‌کند.

بازی Tiny Bubbles

کنترل‌های بازی ساده هستند و گیم‌پلی روان بازی صرفا  با استفاده از لمس‌های ساده جلو می‌رود اما مکانیسم‌های بازی تغییر می‌کنند و با ورود به هر بخش‌های جدید حداقل یک مکانیسم جدید به بازیکن معرفی می‌شود. اما بر خلاف مکانیسم‌های بازی Tiny Bubbles که به دام تکرار گرفتار نشده‌اند،‌ خود گیم‌پلی بعد از مدتی تکراری و خسته‌کننده می‌شود که می‌توان گفت نقطه‌ی ضعف این بازی است؛ به خصوص اگر مداوم و طولانی‌مدت بازی کنید.

علت اصلی این مسئله به عدم وجود المان‌های رقابتی مثل جدول بالاترین امتیاز، محدودیت زمان و... برمی‌گردد که معمولا اولین راه نجات بازی از تکرار است. تعداد مراحل بازی محدود است و در عرض چند ساعت می‌توان کل مراحل آن را به پایان رساند اما بعد از اتمام مراحل، بازی به صورت خودکار وارد مود بی‌پایان می‌شود و بی‌نهایت مرحله در دسترستان قرار می‌گیرند که تا ابد ادامه دارند.

بازی Tiny Bubbles

اما با تمام این حرف‌ها، می‌توان با قاطعیت گفت که بازی Tiny Bubbles با داشتن جلوه‌های بصری چشم‌نواز، جلوه‌های صوتی جذاب و گیم‌پلی روان ارزش تجربه کردن را دارد بنابراین اگر بازی‌های پازلی را دوست دارید یا به دنبال بازی می‌گردید که در زمان استراحت روزهای پرمشغله به سراغش بروید و کمی آرامش بگیرید بازی را از لینک‌های انتهای مطلب دانلود کنید و لذت ببرید.

Tiny Bubble‪s

Tiny Bubble‪s

سازنده: Pine Street Codeworks LLC قیمت: رایگان (نسخه آی او اس 3.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 157 / 65 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali
    ali | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

    خیلی حال کردم باهاش

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

    خیلی خوب بود .
    لطفا بازی های انحصاری ios رو هم معرفی کنید در چند بخش واقعاً جایش خالی هست . منظور بازی هایی است که به طور انحصاری یا منحصراً برای ios هست. با تشکر

  • molavy
    molavy | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

    ممنون بابت معرفی برای آموزش ترکیب رنگ ها به بچه ها هم خیلی کاربردیه

مطالب پیشنهادی