ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سه ساعت هوشمند جدید با برند موتو و پلتفرم Wear OS در راه است

اوایل سال ۲۰۲۰ یک شرکت کانادایی به نام eBuyNow از طریق قراردادی با شرکت موتورولا ساعت هوشمندی به نام موتو ۳۶۰ را معرفی و روانه بازار کرد. حالا ظاهرا این قرارداد امسال هم پابرجا مانده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

اوایل سال ۲۰۲۰ یک شرکت کانادایی به نام eBuyNow از طریق قراردادی با شرکت موتورولا ساعت هوشمندی به نام موتو ۳۶۰ را معرفی و روانه بازار کرد. حالا ظاهرا این قرارداد امسال هم پابرجا مانده و احتمالا در دنباله سال سه ساعت هوشمند جدید از برند موتو با سیستم عامل Wear OS راهی بازار خواهد شد.

شرکت eBuyNow و CE Brands Inc در فایل ارائه‌ای به تاریخ ۹ فوریه اطلاعاتی را منتشر کرده‌اند که حاوی موارد جالبی است. کاربران پیش‌تر با eBuyNow آشنا بودند، اما شرکت دوم به‌زودی قرار است به آن‌ها ملحق شود. بر اساس تصویر نقشه راه این شرکت که برنامه آن‌ها برای سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد، ساعت موتو جی در ماه ژوئن، و موتو واچ و موتو وان در ماه ژوئیه معرفی می‌شوند.

ساعت هوشمند موتو جی که نام آن طبیعتا از خط تولید تلفن‌های هوشمند موتورولا می‌آید، تقریبا مشابه موتو ۳۶۰ است. ولی بدنه‌ای سفید/نقره‌ای بدون تاچ چرخنده دارد و در سمت راست آن دو دکمه تخت دیده می‌شود. با توجه به نام این دستگاه می‌توانیم حدس بزنیم که قیمت آن مناسب‌تر خواهد بود.

یک ماه پس از ساعت موتو جی، می‌توانیم محصول جدیدی با صفحه مستطیلی را ببینیم که درست مثل اپل واچ فقط یک دکمه دارد. رابط کاربری این دستگاه تغییراتی داشته تا با صفحه مستطیلی آن مطابقت پیدا کند. در سوی دیگر، موتو وان شبیه دستگاهی نازک‌تر و احتمالا پریمیوم‌تر به نظر می‌رسد.

در اسلاید دیگری به نام Product Partners گفته شده که eBuyNow یکی از معدود شرکت‌های فعال دارای مجوز Wear OS است. البته این شرکت یکی از اولین برندهایی است که با کوالکام هم وارد همکاری شده تا محصولات پوشیدنی پریمیوم بسازد.

فعلا مشخص نیست که این دستگاه‌ها چه مشخصاتی خواهند داشت، اما استفاده از اسنپدراگون Wear 4100 با ۱ گیگابایت رم می‌تواند آینده آن‌ها را تضمین کند. ولی با توجه به این که ساعت هوشمند موتو جی احتمالا قیمت پایین‌تری خواهد داشت، شاید این دستگاه را با اسنپدراگون Wear 3100 ببینیم.

در صفحه دیگری از این فایل تصویر پیش‌تر دیده‌نشده‌ای از نسخه سفید نسل سوم موتو ۳۶۰ دیده می‌شود که بدنه شفاف دارد و سیم‌پیچ شارژر و سایر مدارهای دستگاه از داخل آن پیداست.

عرضه این سه محصول در مجموع می‌تواند به افزایش رقابت در بازار گوشی‌های مبتنی بر Wear OS کمک کرده و شرایط رشد این اکوسیستم را فراهم کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی