ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیفون SE بعدی با پردازنده جدید و 5G در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

«مینگ-چی کو»، تحلیل‌گر مشهور بازار موبایل، در گزارش تازه‌ای اعلام کرده که نسل بعدی آیفون SE تا سال ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد اما زمانی که اپل این دستگاه را معرفی کند، آن را با یک ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

«مینگ-چی کو»، تحلیل‌گر مشهور بازار موبایل، در گزارش تازه‌ای اعلام کرده که نسل بعدی آیفون SE تا سال ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد اما زمانی که اپل این دستگاه را معرفی کند، آن را با یک پردازنده جدید و پشتیبانی از 5G به بازار می‌فرستد.

او در یادداشت جدید خود می‌گوید که آیفون SE بعدی از نظر ظاهری تغییر خاصی نخواهد داشت و اندازه نمایشگر آن مطابق قبل ۴.۷ اینچ باقی می‌ماند. اما چیپست جدیدتری روی این دستگاه قرار می‌گیرد تا قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. البته هنوز نمی‌دانیم که این چیپست چه نام دارد اما می‌توانیم حدس بزنیم که چیپست آیفون ۱۳ یا چیپست فعلی پرچمداران اپل یعنی A14 بایونیک روی این گوشی استفاده شود.

پیش‌تر شایعه شده بود که نسل سوم آیفون SE در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود اما حالا بعید به نظر می‌رسد که در سال جاری این دستگاه را ببینیم. علاوه بر این، گزارش‌هایی درباره تولید محصولی موسوم به آیفون SE پلاس با نمایشگر تمام صفحه و تاچ آیدی زیر دکمه پاور شنیده شده بود. از آن‌جایی که مینگ-چی کو می‌گوید آیفون SE نسل بعد تغییر ظاهری قابل توجهی ندارد، یا دو دستگاه متفاوت در دست توسعه است یا یکی از گزارش‌ها صحت ندارد.

نسل فعلی آیفون SE در ماه آوریل ۲۰۲۰ معرفی شد و ظاهری شبیه آیفون ۸ دارد اما از تراشه A13 آیفون ۱۱ استفاده می‌کند. کو می‌گوید اگر اپل فناوری تاچ آیدی را زیر دکمه پاور به کار بگیرد، پیشرفت چشمگیری در تجربه کاربری آیفون به وجود می‌آید، ولی در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره زمان‌بندی استفاده از این قابلیت در نسل بعدی آیفون SE در دسترس نیست.

مینگ-چی کو می‌گوید اپل آیفون SE جدید را در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم به جز پردازنده جدید و 5G چه قابلیت تازه دیگری روی این دستگاه ارائه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی