ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپ پادرو سرویس پرداخت و ارسال آسان خریدهای اینستاگرامی را راه‌اندازی کرد

«پادرو» اولین بازار اینترنتی خدمات پستی ایران است که در آستانه فعالیت یک سالگی خود نسخه ویژه فروشندگان اینستاگرامی را با هدف تسهیل پرداخت و ارسال سفارش مشتریان راه‌اندازی کرده است. پادرو در آستانه یک ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

«پادرو» اولین بازار اینترنتی خدمات پستی ایران است که در آستانه فعالیت یک سالگی خود نسخه ویژه فروشندگان اینستاگرامی را با هدف تسهیل پرداخت و ارسال سفارش مشتریان راه‌اندازی کرده است.

پادرو در آستانه یک سالگی فعالیت خود قرار دارد. این شرکت به عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه زیرساخت و مدیریت خدمات حمل‌ونقل و لجستیک کاملاً مبتنی بر تکنولوژی و از طریق توسعه ابزارهای آی‌تی فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته طی این یک سال با مشتریانی از گروه‌های گوناگون و دغدغه‌های متفاوت آشنا شود.

پادرو نسخه ویژه فروشندگان اینستاگرامی را با هدف تسهیل پرداخت  و ارسال سفارش مشتریان راه‌اندازی کرده است. این سرویس همه فروشگاه‌ها می‌توانند با متصل کردن صفحه اینستاگرام خود به حساب پادرو خودشان و قرار دادن لینک «پرداخت آسان» در پروفایل اینستاگرامشان امکان ثبت سفارش، پرداخت و ارسال با شرکت پستی مورد نظر را برای مشتریان خود فراهم کنند. این اولین گام جدی پادرو برای رشد و توسعه سوشال مارکتینگ در کشور است.

براساس آمار منتشر شده، بیش از  دو میلیون و ۸۰۰ هزار اکانت اقتصادی در اینستاگرام فارسی فعال است و به شکل تقریبی ۹۰۰ هزار نفر در ایران به کسب و کار اینستاگرامی مشغول هستند. همچنین بیش از ۲۵ میلیون ایرانی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.

اینستاگرام در حال حاضر بزرگترین زیرساخت اینترنتی فروش کالا در ایران (و حتی خاورمیانه) محسوب می‌شود و از معدود پلتفرم‌های جهانی است که هنوز در ایران دچار فیلترینگ نشده است.

آمارهای مختلف حکایت از این دارند که در حال حاضر روزانه بیش از ۷۰۰ هزار  سفارش از طریق اینستاگرام در کشور ثبت می‌شود که متوسط ارزش هر سبد خرید در این فضا حدوداً ۱۵۰ هزار تومان برآورد می‌­شود. این آمارها ده برابر بیشتر از تعداد ثبت سفارش در بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است و نشان از بزرگ بودن مارکت اینستاگرام نسبت به هر فروشگاه اینترنت دیگری دارد. همچنین گردش مالی تجمیعی کسب و کارهای اینستاگرامی سالانه حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

پادرو با ارائه این سرویس سعی دارد مهمترین چالش خریدهای اینستاگرامی، یعنی پرداخت ایمن و ارسال آسان را برای فروشندگان و خریداران فراهم کند. همه صاحبان کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی وقت زیادی را صرف ارتباط با مشتریان برای پاسخ به سوالات رایجی مثل نحوه پرداخت و شیوه ارسال می‌کنند. در واقع پادرو همچون یک دستیار هوشمند به سرعت و سهولت فرآیند خرید در فضای اینستاگرام کمک می‌کند.

مساله ارسال کالا پس از یک خرید اینترنتی و نحوه درست ارسال همیشه از دغدغه‌های بزرگ کاربران ایرانی بوده است. با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی میزان نارضایتی خریداران و فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی از خدمات شرکت‌های پستی نشان می‌دهد در این زمینه هنوز کار درستی انجام نشده است. تیم پادرو با نگاهی به همین معضل سعی کرده برای حل آن قدم بردارد. در سرویس تیم پاردو، این امکان برای  کاربران فراهم شده تا با توجه به نوع کالا مناسب­ترین شرکت پستی به کاربران پیشنهاد شود. کاربران در این فضا می‌توانند همه شرکت‌های پستی را با توجه به قیمت، سرعت و بهینه بودن با هم مقایسه کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

پادرو با نسخه ویژه فروشندگان اینستاگرامی این امکان را برای همه کسب‌وکارهای فعال در این فضا آماده کرده است تا تنها با یک لینک که در قسمت "بیو" پروفایل قرار می‌گیرد یا از طریق دایرکت در اختیار مشتری می‌گذارند، به مشتریان امکان پرداخت سریع مبلغ سفارش و هزینه ارسال از طریق درگاه بانکی  و همچنین ثبت مکانیزه درخواست ارسال را می­دهد.

فروشندگان اینستاگرامی کافیست از طریق این لینک در پادرو ثبت نام کنند و پس از پایان مراحل لینک نهایی را در پروفایل خود قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی