ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 با حداکثر ۱۸ گیگابایت رم از راه می‌رسد

ایسوس ROG Phone 3 یکی از اولین تلفن‌های هوشمندی بود که به سراغ استفاده از ۱۶ گیگابایت رم رفت. بنابراین طبیعی است که جانشین این گوشی هم اولین محصولی باشد که ۱۸ گیگابایت رم ارائه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

ایسوس ROG Phone 3 یکی از اولین تلفن‌های هوشمندی بود که به سراغ استفاده از ۱۶ گیگابایت رم رفت. بنابراین طبیعی است که جانشین این گوشی هم اولین محصولی باشد که ۱۸ گیگابایت رم ارائه می‌کند. ایسوس ROG Phone 5 به‌زودی در تاریخ ۱۰ مارس مصادف با ۲۰ اسفند معرفی می‌شود.

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ، ایسوس ROG Phone 5 در نسخه I005DB از ۱۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی دو نسخه DA و DB خواهد داشت که نسخه DA مدل مخصوص «تنسنت گیمز» خواهد بود. نسخه DB هم همان نسخه‌ای است که در پنل پشتی نمایشگر ثانویه دارد.

ایسوس ROG Phone 5

نسخه DA قبلا در ماه دسامبر در گیک‌بنچ رویت شده بود ولی فقط ۸ گیگابایت رم داشت. کمی بعدتر یک مدل دیگر از نسخه DA با ۱۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ مشاهده شد. همچنین احتمال داده می‌شود که این دستگاه مدل دیگری با ۱۲ گیگابایت رم هم داشته باشد.

فروشگاه JD.com در حال حاضر صفحه تبلیغاتی ویژه‌ای را برای نسخه تنسنت ROG Phone 5 آماده کرده است. در این صفحه اطلاعات خاصی ارائه نشده، اما کاربران می‌توانند برای خرید این تلفن هوشمند تخفیف کوچکی را دریافت کنند.

ایسوس چند هفته پیش رسما تایید کرد که با پرش از روی عدد ۴، گوشی هوشمند بعدی خود را با عدد ۵ معرفی می‌کند. این دستگاه از چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدارگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید.

طبق اطلاعات پایگاه داده مرجع چینی TENAA، ایسوس ROG Phone 5 نمایشگری ۶.۷۸ اینچی از نوع AMOLED دارد. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری دو تکه ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و احتمالا شارژری با سرعت ۶۵ واتی خواهد داشت. ایسوس ROG Phone 5 طبیعتا با پشتیبانی از 5G به بازار می‌آید و در روزهای آتی احتمالا اطلاعات بیشتری درباره مشخصات و جزئیات فروش آن منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی