ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راکوتن، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ژاپن به جمع پذیرندگان بیت کوین پیوست

رمزارزها هر روز جای خود را بیشتر در بین کاربران و صاحبان کسب و کار باز می‌کنند. حالا «راکوتن»،‌ بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ژاپن نیز به جمع شرکت‌هایی که رمزارزها را به رسمیت می‌شناسند، پیوسته ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

رمزارزها هر روز جای خود را بیشتر در بین کاربران و صاحبان کسب و کار باز می‌کنند. حالا «راکوتن»،‌ بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ژاپن نیز به جمع شرکت‌هایی که رمزارزها را به رسمیت می‌شناسند، پیوسته تا امکان خرید روزانه را برای مشتریانش از طریق بیت کوین و چند رمزارز پایه دیگر فراهم کند.

فروشگاه آنلاین راکوتن (Rakuten) که محبوبیت خاصی در ژاپن دارد و به عنوان یک فروشگاه اینترنتی مطرح در سایر کشورها نیز شناخته می‌شود،  برای رفاه حال مشتریانش امکان خرید اینترنتی از طریق کیف پول دیجیتالی راکوتن (Rakuten Wallet) و پرداخت از طریق بیت کوین،‌ بیت کوین کش و اتریوم را فراهم کرده است. کیف پول دیجیتالی راکوتن به صورت یکپارچه با «راکوتن پی» کار می‌کند و مشتریان این فروشگاه در پرداخت‌های خود دچار مشکلی نخواهند شد.

این نخستین باری نیست که این خرده فروشی به ارزهای دیجیتال روی خوش نشان می‌دهد. از سال ۲۰۱۹ مشتریان راکوتن می‌توانستند امتیاز مربوط به وفاداری به این فروشگاه را در قالب بیت کوین در کیف پول دیجیتالی خود دریافت کنند و حالا امکانات بیشتری برای کاربران در نظر گرفته شده تا در پرداخت‌های روزانه نیز مشکلی برای خرید با رمزارزها نداشته باشند.

راکوتن تنها فروشگاه اینترنتی نیست که امکان پرداخت از طریق رمزارزها را پذیرفته است. مک دونالد، فامیلی مارت و سه یو (Seiyu) نیز جزو خرده فروشی‌هایی هستند که امکان خرید با رمزارزها را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.

نکته جالب توجه این است که برای تبدیل پول به رمزارزها کارمزدی از مشتریان گرفته نخواهد شد ولی حداقل و حداکثر خرید ماهیانه‌ای با رمزارزها برای مشتریان در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند رقمی به ارزش حداقل ۹.۴۰ دلار و حداکثر ۹۴۰ دلار در هر ماه با رمزارزها از این فروشگاه اینترنتی معروف ژاپنی خرید کنند. کاربرانی که از سرویس جدید استفاده کنند، هدیه‌ای جزئی نیز از این فروشگاه اینترنتی دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی