ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تویوتا یاریس 2021 خودرو سال اروپا شد

نسل جدید تویوتا یاریس توانست عنوان خودرو سال 2021 اروپا را دریافت کند. این هاچ بک ژاپنی موفق شد با کنار زدن رقبای مهمی همچون فیات 500، کوپرا فورمنتور، فولکس واگن ID.3، اشکودا اکتاویا، لندروور ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

نسل جدید تویوتا یاریس توانست عنوان خودرو سال 2021 اروپا را دریافت کند. این هاچ بک ژاپنی موفق شد با کنار زدن رقبای مهمی همچون فیات 500، کوپرا فورمنتور، فولکس واگن ID.3، اشکودا اکتاویا، لندروور دیفندر و سیتروئن C4 به این مقام دست یابد.

همچون هر سال، امسال هم قرار بود که مراسم ECOTY در طول نمایشگاه ژنو برگزار شود. اما برگزاری این نمایشگاه در سال 2021 لغو شد و برگزار کنندگان مجبور شدند که این رویداد را در همان مکان اجرا کنند و همزمان، پخش زنده آن را در سراسر جهان پوشش دهند.

در ژانویه همین امسال، تویوتا یاریس همراه با 6 خودرو دیگر، به عنوان فینالیست‌های مراسم خودرو برتر سال، معرفی شدند. اولین شرط برای شرکت کردن خودروها در این رقابت، این بود که آنها به تازگی معرفی شده باشند یا حتما تا پیش از پایان سال، به بازار 5 کشور اروپایی یا بیشتر، عرضه گردند.

یاریس جدید پیش از هر چیز به دلیل ظاهر متمایز، کیفیت ساخت بالا، هندلینگ قابل قبول، پرفورمنس چشم گیر و تجهیزات رفاهی و ایمنی خوبی که دارد، مورد توجه قرار گرفت. فرانک جانسن، دبیر مراسم انتخاب خودرو سال، در این خصوص گفته است: «مهم‌ترین ویژگی یاریس جدید که مورد تحسین هیئت داوران قرار گرفت، فناوری هیبرید کارآمد و پیشرفته این خودرو بود. برنده امسال رقابت، به خوبی توانست شایستگی‌های خودش را در مقابل 6 فینالیست دیگر، به رخ بکشاند.»

کمپانی تویوتا هم نسبت به این افتخار آفرینی یاریس، ابراز خوش حالی کرده اند. مت هریسون، مدیر اجرایی تویوتا در اروپا، درباره این جایزه گفته است: «این افتخاری بزرگ برای تویوتا است و من می‌خواهم در همین جا از توجه خوب و حسن انتخاب هیئت داوران، تشکر کنم. من دوست دارم که از این افتخار کسب شده، برای ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتر در تیم‌های تحقیق و توسعه تویوتا در ژاپن و اروپا، استفاده کنیم.»

هاچ بک جمع و جور و دوست داشتنی ژاپنی‌ها، در حال پیوستن به جمع رنو کلیو و فولکس واگن گلف است که هر کدام تاکنون بیش از یک بار در رقابت‌های انتخاب خودرو سال اروپا، شایسته دریافت مقام شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • GT
    GT | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

    پولم نداریم مهاجرت کنیم??? چون پول همه کشورا حتی سوریه از پول ما گرونتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی